בית הספר אליאנס
בית הספר אליאנס

בגלל הצפה: יום הלימודים באליאנס הסתיים מוקדם מהצפוי

בעיות התחזוקה באליאנס נמשכות: תלמידי חטיבת הביניים נשלחו לבתיהם היום בשעה 11:45 בגלל הצפה בקומת המקלטים שנגרמה מדליפה בצנרת המים אשר עוברת בבניין החטיבה. בשל סגירת ברז המים הראשי הושבתו השירותים, והתלמידים שוחררו מחשש מפני בעיית היגיינה

פורסם בתאריך: 8.5.24 13:17

בעיות התחזוקה ממשיכות לפגוע בשגרת הלימודים בבית הספר אליאנס: תלמידי חטיבת הביניים נשלחו לבתיהם היום בשעה 11:45 בגלל הצפה בקומת המקלטים שנגרמה מדליפה בצנרת המים אשר עוברת בבניין החטיבה. בשל כך נאלצה ההנהלה להורות על סגירת שיבר המים הראשי בבניין, ובכך למעשה הושבתו השירותים.

גורם בבית הספר מסר כי אם התלמידים לא היו משוחררים לבתיהם, עלולה היתה להיווצר בעיית היגיינה.

 

 

כזכור, בנובמבר 2023 הושבתו הלימודים באליאנס בשל תקלות ביוב וחשמל, והלימודים התקיימו באמצעות אפליקציית הזום. בעקבות הבעיות שלח אז מנהל בית הספר רם שמואלי הודעה להורים שבה נכתב: "אנו חווים תקלות אחזקה לא פשוטות בבית הספר, וחשוב לנו לעדכן אתכם בסטטוס באופן שוטף. ביום ראשון נוצרה נזילה בקו הביוב – דבר שהביא להצפת שירותים ומסדרונות. ביובית שהזמנו לא הצליחה לפתור את הבעיה. הנזילה הביאה אותנו לסגור את המים כדי לעצור את הנזילה. ביום שני. הגיעו בעלי מקצוע רבים – ביוב, מים וחשמל – ועד סוף היום הצלחנו להשמיש את רוב התקלות. ביחד עם פתיחת בית הספר היום, עדיין המשיכו בעיות ביוב חלקיות, והחלטנו ביחד עם העירייה להיכנס לשיפוץ מאסיבי של קו הביוב שיתקיים בימים הקרובים או בחנוכה".

בהודעתו ציין רם כי עד למעבר מהמבנה לקמפוס החדש "נמשיך לתחזק את הקיים באופן מיטבי".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "העירייה פועלת לתיקון מיידי של פיצוץ מים בקומת המקלטים של בית הספר במטרה להחזיר את כל התלמידים ללימודים כבר מחר. לצורך התיקון שוחררו תלמידי כיתות ח' ו-ט' בלבד לבתיהם בשעה 11:45, בעוד שתלמידים התיכון והחינוך המיוחד המשיכו בלימודיהם הסדירים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר