בית הספר אליאנס
בית הספר אליאנס

בגלל תקלת ביוב חמורה: אליאנס יושבת

תלמידי אליאנס ילמדו מחר מהבית בגלל תקלת ביוב חמורה ותקלת חשמל. בהודעה של מנהל בית הספר נכתב: "עקב בעיה של נזילת ביוב נאלצנו לסגור את ברז המים הראשי, ובנוסף במספר כיתות ומתחמים אין חשמל. התיקונים ייקחו זמן ויסתיימו במקרה הטוב מחר לפני הצהריים"

פורסם בתאריך: 26.11.23 19:16

בית הספר אליאנס יושבת מחר (שני) מלימודים בגלל תקלת ביוב חמורה ותקלת חשמל, והלימודים יתקיימו מרחוק – כך עולה מהודעה להורים ולתלמידים ששלחו מנהל בית הספר רם שמואלי ומנהלת חטיבת הביניים חגית פלח.

בהודעה נכתב: "עקב בעיה של נזילת ביוב בבית הספר נאלצנו לסגור את ברז המים הראשי, ובנוסף במספר כיתות ומתחמים אין חשמל. התיקונים ייקחו זמן ויסתיימו במקרה הטוב מחר לפני הצהריים. עקב כך ילמדו מחר שכבות ז'-י' מרחוק. שכבות י"א-י"ב יגיעו ללימודים ב-10:15 אם תתוקן התקלה (אם לא, יקבלו הודעה ויישארו בבית). החינוך המיוחד כולו ילמד מחר מרחוק. עיריית חיפה ואנחנו עושים מאמץ לתיקון, אך הצנרת הישנה מקשה מאוד. מקווים שנצליח להחזיר את בית הספר לשמישות בהקדם".

יצוין כי לראשונה השנה עבר בית הספר מבעלות הרשת העולמית כל ישראל חברים לבעלות העירייה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מעדכן

    עדכון הורים וצוות לגבי בעיות תחזוקת המבנה של בית הספר

    שלום לכם,
    ביממה האחרונה אנו חווים תקלות אחזקה לא פשוטות בבית הספר וחשוב לנו לעדכן אותכם בסטטוס באופן שוטף.
    ביום ראשון נוצרה נזילה בקו הביוב דבר שהביא להצפת שרותים ומסדרונות. ביובית שהזמנו לא הצליחה לפתור את הבעיה.
    הנזילה הביאה אותנו לסגור את המים כדי לעצור את הנזילה. החלטה זו הובילה להודעה שקיבלתם שלשום בערב, שלא נקיים לימודים פיזית בבית הספר ללא מים ביום שני.
    אתמול הגיעו בעלי מקצוע רבים, ביוב, מים וחשמל ועד סוף היום, הצלחנו להשמיש את רוב התקלות. זאת הסיבה שלמדנו היום בבית הספר על פי תכנון.
    יחד עם פתיחת בית הספר היום, עדיין המשיכו בעיות ביוב חלקיות והחלטנו ביחד עם העירייה להיכנס לשיפוץ מאסיבי של קו הביוב שיתקיים בימים הקרובים או בחנוכה.

    המצב כרגע:
    אנו מקיימים לימודים בימים הקרובים כרגיל ובמקביל מתקנים ומשפצים את התקלות הרבות שנוצרו, ביוב, מים וחשמל.
    ברצוני להדגיש שאנו מקבלים תמיכה צמודה של כל גורמי העירייה, גיבויי מלא וללא מגבלת תקציב והוצאות. את ההחלטות אנו מקבלים ביחד עם העירייה.

    ללא קשר, היום בסיום היום, הופעלה אזעקה לרעידת אדמה ואחריה אזעקה נוספת לאש. התלמידים והצוות ששהו בבניין שיצאו מהכיתות, קיבלו עדכון שזו תקלה-התרעת שווא וחזרנו לשיגרה.

    סיכום:
    מבנה בית הספר הוא מבנה ישן עם בעיות אחזקה לא פשוטות.
    אנו מקווים שבקרוב יאושר בניית הקמפוס החדש שמתוכנן ואז יהיה שיפור גדול בתשתיות.
    עד אז, נמשיך לתחזק את הקיים באופן מיטבי. אנו נשמור אותכם מעודכנים.

    הערה:
    העדכונים שלנו הם במסגרת הגישה של שקיפות שאתם צריכים להיות מעודכנים. צר לי לספר לכם שבדרך כלל בין 19 ל-22 דקות מהרגע שאנו שולחים מכתב להורים, הוא מודלף לתקשורת וחבל. אין לנו מה להסתיר מול התקשורת אך דיווחים שכאלו נועדו לכם.

    ערב שקט,
    רם שמואלי מנהל בית הספר אליאנס חיפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר