הפגנת הסטודנטים נגד סגירת מכללת כרמל
הפגנת הסטודנטים נגד סגירת מכללת כרמל

תקווה לסטודנטים של מכללת כרמל

המועצה להשכלה גבוהה בוחנת את האפשרות לאפשר לתלמידי המכללה שלמדו משפטים במשך שנתיים להשלים את לימודיהם. לא ברור עדיין אם המכללה תוכל להמשיך לפעול

פורסם בתאריך: 30.8.17 08:40

במועצה להשכלה גבוהה (המל"ג) ובוועדה לתכנון ותקצוב (ות"ת) בוחנים את האפשרות לסייע לסטודנטים מהמרכז האקדמי כרמל, שכבר למדו שנתיים במוסד האקדמי במגמת המשפטים, לסיים את לימודיהם. כזכור, המועצה דרשה מהמכללה הפרטית להתאחד עם מכללת נתניה כתנאי להמשך קיומם כמוסד אקדמי. בנוסף, אומרים במל"ג, כדי לאשר את המיזוג עם מכללת נתניה חייבת מכללת כרמל להציב בראשה דמות אקדמית ניהולית בעלת ניסיון משמעותי, ולהסדיר את התחייבויותיה הכספיות מול היזם ש.א.א רשת מכללות.

בנושא זה עתרה המכללה לבג"ץ בחודש אוגוסט נגד המל"ג, מכללת נתניה וש.א.א רשת מכללות – עתירה שנמחקה לבסוף בהסכמת כל הצדדים. סוכם כי מכללת כרמל תודיע לות"ת כמה היא יכולה לשלם בכל חודש לפירעון חובה, והיא תגיש התחייבות ביחס למספר הסטודנטים ולשמירת הרמה האקדמית והאיתנות הכספית.

בחודש יולי הפגינו סטודנטים מהמכללה מול בניין משרד החינוך בחיפה במחאה על החלטת המל"ג לסגור את המרכז האקדמי.

דובר המל"ג תומר ולר: "בימים אלה בוחנת הנהלת המרכז האקדמי כרמל בתיאום עם המל"ג ועם הוות"ת את האפשרויות להשלמת לימודיהם של הסטודנטים. כשהדברים יתבהרו ויתגבש מתווה מסודר יעודכנו הסטודנטים בדרכים המקובלות".

אם המל"ג תסכים לאפשר למכללת כרמל להמשיך ולפעול, האם הלימודים יתקיימו בחיפה או בנתניה? האם המל"ג תאשר הרשמה של סטודנטים חדשים?

"הכל עדיין בדיונים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר