מעונות כפר ההסמכה (צילום: דוברות הטכניון)
מעונות כפר ההסמכה (צילום: דוברות הטכניון)

אוכלסו מעונות הסטודנטים החדשים של הטכניון

ארבעת הבניינים החדשים כוללים 116 דירות ו-488 מיטות והם בעלי תשתית מתקדמת. נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא: "הגדלת היצע המגורים לסטודנטים תסייע להוזלת מחירי הדיור בארץ"

פורסם בתאריך: 22.10.17 16:11

לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה שחלה היום אכלס הטכניון לראשונה את מעונות כפר הסמכה – ארבעה בנייני מעונות חדשים ומשוכללים המיועדים לסטודנטים לתואר ראשון. הבניינים מתנשאים לגובה של תשע קומות והם כוללים 116 דירות ו-488 מיטות. ארבעת בנייני המעונות, ובהם גם הבניין על שם לאודר, מצוידים בתשתיות ובטכנולוגיות מתקדמות והם תוכננו על ידי האדריכלים יעל וירון גרנות.

נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא: "הטכניון מציע את המספר הגבוה ביותר של פתרונות דיור לסטודנטים בישראל – כ-5,000. מעונות הסטודנטים בטכניון הם סמל לסובלנות ולדו קיום, שכן גרים בהם אלה לצד אלה, בשוויון מלא, סטודנטים יהודים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים, צ’רקסים, חילונים, דתיים, סטודנטים מישראל ומחו"ל, נשים וגברים. הסטודנטים הם המשאב העיקרי של הטכניון, והם משקיעים זמן רב ומאמץ אדיר בלימודיהם. הגדלה משמעותית של היצע המגורים לסטודנטים תסייע גם בהוזלת מחירי הדיור בארץ".

 

 

הדיירים החדשים במעונות מביעים שביעות רצון מפתיחתם, כפי שניכר מדבריהם של נור חסונה, תומר פרץ ומור כחלון – שלושה סטודנטים המתחילים את לימודי השנה הרביעית בפקולטה להנדסה אזרחית.

"המעונות מאוד עוזרים מבחינה כלכלית," אמרה חסונה, "כי הדירות בחוץ הן יקרות מאוד, וחוץ משכר דירה צריך לשלם גם חשמל, מים ואינטרנט שכאן אנחנו מקבלים ללא תשלום. בנוסף, המעונות קרובים לכיתות, וכשיש מבחן מספיק לצאת חמש דקות קודם".

פרץ ציין כי "המעונות בטכניון בנויים ברמה גבוהה מאוד, עם חדר כביסה, עם חדר ישיבות ועם מתחם מחשבים שבו אפשר להדפיס מה שצריך".

כחלון שם דגש בדבריו על הנוף המרהיב הנשקף מהמעונות החדשים והוסיף כי "הטכניון מציע לסטודנטים אטרקציות וחיי חברה עשירים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר