מיכאל שחר
מיכאל שחר

מנהל דוד ילין עוזב במפתיע את תפקידו אחרי שלוש שנים

מנהל בית הספר מיכאל שחר הודיע להורי התלמידים כי הוא לא פורש ממערכת החינוך ואף לא שולל להישאר בעמדה ניהולית. עוד נמסר להורים כי העזיבה היא מסיבות אישיות

פורסם בתאריך: 12.4.18 14:45

מנהל בית הספר הממלכתי דוד ילין מיכאל שחר עוזב במפתיע את תפקידו לאחר שלוש שנות ניהול בלבד. בהודעה שמסר השבוע להורים נאמר כי הוא לא פורש ממערכת החינוך ואף לא שולל להישאר בעמדה ניהולית. להורים נמסר כי העזיבה היא מסיבות אישיות.

יו"ר ועד ההורים בבית הספר דקלה ארד: "כולנו בהלם. אסור היה למערכת החינוך לאפשר לו ללכת. איש חינוך כזה לא מוצאים בכל יום. הוא איש משכמו ומעלה".

 

 

בתקופתו של שחר ידע בית הספר כמה משברים שאותם צלח, ובהם משבר התלמידים המחוננים. בבית הספר פעלה עד שנת הלימודים שעברה כיתת מחוננים על אזורית בכל שכבה. במהלך אותה השנה עברו 60 תלמידי כיתה ב' את מבחן המחוננים של משרד החינוך, וכשביקשו להירשם לכיתת המחוננים הם נענו שמחוסר מקום לפתיחת כיתה שנייה תתקיים הגרלה, ורק 26 מהם ייקלטו בה ושאר התלמידים ימשיכו ללמוד בכיתות רגילות. מאבק ההורים אילץ את העירייה ואת משרד החינוך למצוא פתרון יצירתי, וכל 60 התלמידים לומדים כיום במסלול המחוננים.

המשבר השני היה סביב בניית מגדלי מגידו שאמורים לקום בשטח מבנה בית הספר, ובעקבות כך יעבור בית הספר למתחם בית הספר חוגים שיפונה. כאשר חברת הבנייה ביקשה להקדים את העבודות בפרויקט עוד לפני העתקת בית הספר נלחמו ההורים לביטול הבקשה, וניצחו במאבקם.

ארד: "אני לא יודעת עם המשברים הללו והמעבר למבנה בית הספר חוגים הם הגורמים להודעתו של שחר, אבל ללא ספק הם לא הוסיפו לו בריאות. עצוב לנו שהוא עוזב. התלמידים ביקשו ממנו להישאר וללמד אותם מתמטיקה גם אם הוא ינהל בית ספר אחר. הוא פדגוג ואיש שיח. ציפינו ממערכת החינוך שלא תיתן לו לעזוב. בסוף השנה ניפרד ממנו בחגיגה גדולה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מנהל נדיר שהעירייה שחקה ומשרד החינוך לא השכיל למנף
    נמאסתם!
    לכו הביתה!

  2. רויטל

    מיכאל החה מחנך של בני בטירת כרמל, והעצים והצמיח אותו באופן יוצא מן הכלל.. מי נותן לאיש הזה ללכת? מערכת החינוך זקוקה לשכמותו

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איש מדהים, נלחם לטובת הילדים וכנראה משלם מחיר , חבל שעוזב.
    מציע לבדק את אמיתות השמועות לעזיבתו שרצות ברשתות – מציע לעירייה להגיב ובהקדם (לטובת העירייה ומי שבראשה).

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר