אלוף אהרון חליוה באליאנס (צילום: בית הספר אליאנס)
אלוף אהרון חליוה באליאנס (צילום: בית הספר אליאנס)

האלוף חזר לספסל הלימודים בבית הספר אליאנס

אלוף אהרון חליוה, ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בצה"ל, הגיע לבית הספר אליאנס שבו למד כדי לעודד תלמידים להתגייס לשירות משמעותי בצה"ל. בבית הספר ציפתה לו הפתעה בדמות מפגש עם המחנכת שלו לשעבר

פורסם בתאריך: 27.4.18 10:55

ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בצה"ל אלוף אהרון חליוה חזר לבית הספר אליאנס בחיפה שבו למד כדי לעודד את התלמידים להתגייס לשירות משמעותי בצה"ל. הפגישה נערכה במסגרת תוכנית ההכנה לצה"ל שעורך אליאנס לתלמידיו – תוכנית תלת שנתית שבה נחשפים התלמידים למגוון תכנים בנושא צה"ל ומורשת הקרב. התלמידים מסיירים ברמת הגולן בעקבות לוחמים ומקיימים שיח ופאנלים העוסקים בגיוס לצה"ל.

חליוה, יליד חיפה, התגייס לצה"ל בשנת 1985, התנדב לצנחנים ושירת בגדוד 202. במהלך שירותו הוא שימש בשורה של תפקידים בכירים, ובהם מפקד בית הספר לקצינים בה"ד 1 ומח"ט הצנחנים. במפגש קרא חליוה לתלמידים לקחת אחריות ולמלא כל תפקיד בצה"ל על הצד הטוב ביותר "כדי שהאזרחים בעורף יוכלו לנהל שגרת חיים".

 

 

בתום המפגש עם התלמידים הכין בית הספר לאלוף הפתעה בדמות מפגש עם המחנכת שלו ציפי טורבוביץ' שהגיעה במיוחד לבית הספר כדי להיפגש עם תלמידה לשעבר. השניים סיירו בבית הספר וחליוה ביקש לראות את אחת מהכיתות שבה למד.

מנהלת אליאנס מיכל גל: "בית הספר מתגאה בשיעור מרשים של 97 אחוז מתלמידיו שמתגייסים לצה"ל. קידום המוטיבציה בתחומי החיים השונים, ובהם שירות משמעותי בצה"ל, הוא יעד מרכזי בעבודה החינוכית של בית הספר שלנו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר