שיפוץ מבנה שוק תלפיות (צילום: אילן פרון)
שיפוץ מבנה שוק תלפיות (צילום: אילן פרון)

העירייה תעביר את אגף החינוך למבנה שוק תלפיות המחודש

בפרוטוקול ועדת הכספים שאושר במועצת העיר מציין גזבר העירייה ג'אקי ואקים כי בכוונתה של עיריית חיפה להעביר את אגף החינוך למבנה השוק, ובמקום שיתפנה להקים בית ספר לילדי שכונת ואדי סאליב

פורסם בתאריך: 3.6.18 21:21

מועצת העיר חיפה אישרה הערב הקצאה של עשרה מיליון שקל לשיקום מבנה שוק תלפיות, וזאת בישיבה שבה נחשפה תוכניתה של עיריית חיפה לשימושים החדשים במבנה. בהחלטתה אימצה המועצה את המלצתה של ועדת הכספים העירונית מלפני כעשרה ימים.

פרוטוקול ועדת הכספים שצורף לסדר היום של ישיבת המועצה מתאר כי במהלך ישיבתה של הוועדה מסר גזבר העירייה ג'אקי ואקים לחבריה דיווח מפורט על השימושים שמתכננת העירייה ליישם במבנה. לפי הפרוטוקול עדכן ואקים כי "מבנה השוק יקבל צביון של שוק אמיתי, נקי וחדשני שנעים לבקר בו" וכי בשתי הקומות התת קרקעיות יפעלו מחסני השוק והשוק עצמו. בקומת הכניסה מתכוננת פעילות מסחרית בסגנון שרונה מרקט בתל אביב.

 

 

לשטח של 2,000 מ"ר בקומות העליונות מתוכננת לפי דיווחו של ואקים העברה של פעילות אגף החינוך של העירייה, אשר פועל כיום במבנים ברחוב הרב מרכוס. במבנים אלה שעתידים להתפנות מתכננת העירייה להפעיל בית ספר המיועד לתלמידי שכונת ואדי סאליב המתפתחת, שבה נבנות ומתוכננות מאות יחידות דיור חדשות. בקומה העליונה של השוק מתוכננים משרדים להשכרה ומסעדה.

"הפרויקט יבוצע בשלבים הן בשל אופיו המשלב מסחר קיים, מסחר חדש ושימוש עירוני והן בגלל מגבלות תקציביות", הוסיף ואקים.

יצוין כי עלות השיקום הכולל של מתחם השוק נאמדת ב-40 מיליון שקל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גרוע

    בחיפה לא מפספסים הזדמנות לפספס הזדמנות. היו צריכים להפוך את המקום לשוק מקורה אמיתי, כמו בעולם המערבי המתוקן, עם מתחם אוכל מפותח וייחודי. משהו שמשלב בין שרונה מרקט למחנה יהודה. במקום זה הופכים את המבנה המרשים והמוזנח לעוד בית משרדים מטעם העירייה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר