אילנית מועלם ויובל צרפתי (צילום: יעקב שפיזר)
אילנית מועלם ויובל צרפתי (צילום: יעקב שפיזר)

מנהלים חדשים לבתי הספר דוד ילין ושלווה

מנהלת בית הספר דינור אילנית מועלם תחליף את מיכאל שחר בדוד ילין ותוביל גם את המעבר למבנה שמפנה בית הספר חוגים. יובל צרפתי שניהל בתי ספר במושב עמיקם ובבנימינה ינהל את בית הספר שלווה בקרית אליהו

פורסם בתאריך: 26.6.18 13:45

שני מנהלים חדשים מונו לבתי ספר יסודיים בחיפה. מנהלת בית הספר הממלכתי בנוה שאנן דינור אילנית מועלם תנהל בשנה הבאה את בית הספר הממלכתי דוד ילין במרכז הכרמל. מועלם תחליף בתפקידה את המנהל מיכאל שחר שהודיע במפתיע בחודש אפריל על סיום דרכו בבית הספר.

מועלם (48), תושבת חיפה, מביאה עמה ניסיון של 23 שנים בחינוך במגוון תפקידים שהבולטים בהם הם מנהלת בית הספר דינור במשך שש שנים ויועצת בית הספר הממלכתי גבריאלי בשכונת נוה פז. למועלם יש תואר ראשון במקרא ובייעוץ חינוכי ותואר שני בייעוץ חינוכי, שניהם מאוניברסיטת לחיפה. במסגרת עבודתה בדוד ילין תצטרך מועלם להכין את בית הספר לקראת המעבר למבנה בית הספר השש שנתי חוגים שאמור לעבור ממקומו למבנה חדש ברמת הדר בעוד שנה.

 

 

מועלם: "אני שמחה ומתרגשת לקבל עלי את האתגר החדש. אני משאירה מאחורי מוסד חינוכי למופת שאותו ניהלתי במשך תקופה ארוכה, מוסד שהוא משפחה חמה, חזקה ואוהבת שהצליח להגיע להישגים ברמה הלאומית. אני מביאה איתי לדוד ילין את האמונה בדרך ובאדם. אני גם שמחה להיות שותפה למעבר של בית הספר למבנה החדש".

שינוי נוסף במערכת החינוך החיפאית הוא כניסתו של יובל צרפתי (44) לניהול בית הספר שלווה בקרית אליהו. צרפתי מביא עמו ניסיון ניהולי של ארבע שנים. הוא עבד בבית הספר התיכון אורט בנימינה במשך 13 שנים, שמהן שנה אחת כמנהל, וכעת הוא מסיים שלוש שנים כמנהל בית הספר תל"י אלונה במושב עמיקם במועצה האזורית אלונה. לצרפתי, תושב קרית אתא, יש תואר שני בספרות עברית והשוואתית ותואר שני נוסף בניהול ארגוני מאוניברסיטת חיפה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שכחתם להוסיף, נכנעת לכוחות האופל כאשר הורתה למקהלה לשיר על האמונה בבוא המשיח ביום השואה!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר