בית הספר נופים
בית הספר נופים

נופים לא יושבת בתחילת שנת הלימודים

למרות איומי ההורים, בית הספר נופים לא יושבת ביום ראשון לאחר שוועד ההורים הגיע להבנות עם עיריית חיפה בנוגע לרישום תלמידים למוסד. יו"ר הוועד נעמה סלע: "הוחלט שצריך תכנון ארוך טווח של קליטת התלמידים"

פורסם בתאריך: 29.8.18 11:42

בית הספר נופים לא יושבת בתחילת שנת הלימודים לאחר שוועד ההורים הבית ספרי הגיע להבנות עם עיריית חיפה בנוגע לרישום תלמידים למוסד.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון", בחודש מאי השבית הוועד את בית הספר ליום אחד במחאה על כוונתה של העירייה לפתוח כיתה א' רביעית, ואף הודיע כי פתיחתה של שנת הלימודים הקרובה נמצאת בסכנה. הוועד טען שבית הספר אינו ערוך לקליטת תלמידים נוספים והדגיש שיש תלמידים ששייכים לאזור הרישום של בית הספר איינשטיין הסמוך אך מגיעים לנופים.

בישיבה שהתקיימה לאחרונה בעירייה בהשתתפותם של ראש העיר יונה יהב, ראש מינהל החינוך אילנה טרוק ונציגי וועד ההורים נדונו טענות הוועד במטרה להגיע להבנות ולמנוע את ההשבתה.

 

 

יו"ר הוועד נעמה סלע: "התרענו בפני העירייה על כך שיש עומס בלתי נסבל בבית הספר, ולכן התקיימה ישיבה אצל יהב שבה נאמר לנו שאי אפשר לבטל את פתיחתה של כיתה א' רביעית מפני שכבר הודיעו על כך להורים ושנת הלימודים נמצאת בפתח. לגבי העתיד הבענו את התנגדותנו לבינוי ולהגדלה של בית הספר כי העומס הוא קשה מנשוא".

ומה הוחלט?

"הוחלט שצריך תכנון ארוך טווח של קליטת התלמידים בבית הספר. כעת אנחנו מחכים לקבל מטרוק צפי נרשמים לחמש השנים הקרובות, וכשנקבל את הנתונים נוכל לדעת אם אזור הרישום באמת מייצר עומס כזה כפי שהוא ניכר כיום בבית הספר או שהתלמידים מגיעים ממקומות אחרים. אנחנו דורשים שיהיה תכנון מבוקר ושלא יודיעו לנו בכל פעם מחדש בחודש אפריל על פתיחתה של כיתה נוספת".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר