משתתפי הישיבה שבה סוכם על שיעורי העזר (צילום: דב גרינברג)
משתתפי הישיבה שבה סוכם על שיעורי העזר (צילום: דב גרינברג)

שיעורי עזר בחינם לכל תלמידי בתי הספר היסודיים

בישיבה בהשתתפותם של חבר מועצת העיר צביקה ברבי, חברי הנהלת בית האבות הספרדי ואנשי ועד העדה הספרדית סוכם על מתן שיעורי עזר בחינם לתלמידי בתי הספר היסודיים בעיר החל מחודש ינואר. השיעורים יועברו על ידי דיירי בית האבות בנוה שאנן

פורסם בתאריך: 18.12.18 07:58

חדש בחיפה: שיעורי עזר בחינם לתלמידי בתי הספר היסודיים החל מחודש ינואר. השיעורים, שיתקיימו בבית האבות הספרדי בנוה שאנן, הם פרי יוזמה של חבר מועצת העיר צביקה ברבי. על קיומם של שיעורי העזר סוכם אתמול (שני) בישיבה שנערכה בהשתתפותם של ברבי ואנשי סיעתו אכפת לי מתושבי חיפה, חברי הנהלת בית האבות וחברי ועד העדה הספרדית.

בהסכם בין הצדדים נקבע כי שיעורי העזר יינתנו לתלמידים בכיתות ג'-ו' בימים ראשון-חמישי בשעות 17:00-14:00. בשבוע הבא יתקיים פיילוט בבית האבות בהשתתפותם של ילדים שהוזמנו במיוחד כדי לבדוק את המתכונת הרצויה להפעלת התוכנית. כדי להשתתף בתוכנית צריך להירשם בכתובת המייל [email protected], בפייסבוק של הסיעה או בווטסאפ השכונתי של רובע נוה שאנן.

ברבי: "אנחנו מנסים ליצור קשר בין הילדים לדיירי בית האבות כך ששני הצדדים ירוויחו. המטרה הסופית היא לא רק לסייע לילדים בשיעורי הבית אלא גם לדיירים – להחזיר להם את חדוות החיים ואת חדוות היצירה. מצד אחד ההורים יחסכו כסף רב שאותו הם משלמים למורים פרטיים, ומצד שני זה ייתן לדיירים אורך נשימה".

 

 

ברבי מספר שהוא כבר שוחח על הרעיון עם הדיירים בבית האבות וערך עמם תיאום ציפיות: "הדיירים מתרגשים מאוד לראות את הילדים ולעזור להם. חלקם היו מנכ"לי מפעלים, פיזיקאים ומתמטיקאים, והם אמרו לי שהם יעשו כל מאמץ כדי שהילדים יצליחו בלימודיהם. הם לוקחים את הרעיון כפרויקט החיים שלהם".

מהו התהליך לאחר ההרשמה?

"נחזיר תשובה לפונים מתי מתחילים. אנחנו מבקשים לדעת באיזו כיתה לומדים התלמידים ומהם המקצועות שבהם נדרשת עזרה, ואז נשבץ את התלמידים למורים המתאימים. את התלמידים יקלוט נציג ועדת החינוך של הסיעה שיפנה אותם למורה שנקבע. נוסף על כך, בתום השיעור יוכלו התלמידים להישאר בבית האבות, להשתמש במתקנים במקום ביחד עם הדיירים ולשוחח איתם על נושאים שלא קשורים לשיעורים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר