נועה סיגל (צילום: רבקה סיגל)
נועה סיגל (צילום: רבקה סיגל)

תלמידת י"ב מהריאלי תקבל את אות המתנדב המחוזי

נועה סיגל מבית הספר הריאלי תקבל בחודש הבא את אות המתנדב המחוזי ע"ש אלעד ריבן ז"ל, שנספה בשריפה הגדולה בכרמל בשנת 2010. סיגל הקימה את הפרויקט "לשבור את הקרח" - קבוצת תמיכה לבני נוער לקבלת סיוע ממנחים שמתמחים באינטליגנציה רגשית

פורסם בתאריך: 23.1.19 07:23

נועה סיגל, תלמידת כיתה י"ב בסניף בית בירם של בית הספר הריאלי, תקבל בחודש הבא את אות המתנדב המחוזי ע"ש אלעד ריבן ז"ל, תלמיד כיתה י"א בריאלי שנספה בשריפה הגדולה בכרמל בשנת 2010. האות מטעם משרד החינוך במחוז ניתן לסיגל על הפרויקט "לשבור את הקרח" שאותו יזמה כשגרירת ארגון LEAD – המסלול לפיתוח מנהיגות.

סיגל הקימה קבוצת תמיכה לבני נוער לקבלת סיוע ממנחים שמתמחים באינטליגנציה רגשית, וזאת במטרה לאפשר להם לשתף אחרים בחוויות רגשיות שמכבידות עליהם, ובכך להקל עליהם.

 

 

ארגון LEAD הוקם על ידי איש העסקים הישראלי מוריס קאהן במטרה לפתח את דור המנהיגים הבא של מדינת ישראל. מדי שנה מגישים אלפי בני נוער מכיתות י' בכל רחבי הארץ מועמדות כדי להתקבל לתוכנית המנהיגים של הארגון, ומתוכם נבחרים כ-150 בני ובנות נוער שזוהו כבעלי פוטנציאל להנהיג.

לאחר ההודעה על הזכייה אמר מנכ"ל הריאלי יוסי בן דב: "כחלק מערכנו ומחזון בית הספר אנחנו מכוונים את התלמידים להיות מעורבים ומשפיעים בחברה הישראלית. סיגל ללא ספק לקחה את הדברים צעד אחד קדימה כמובילה חברתית וכמתווה דרך לבני גילה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר