תלמיד קורא ספר (צילום: גיל אליהו)
תלמיד קורא ספר (צילום: גיל אליהו)

יעד הקריאה לחינוך הממלכתי-דתי – 50,000 ספרים

במסגרת תוכנית היעד של משרד החינוך "קוראים למיליון" התבקשו תלמידי הזרם הממלכתי דתי במחוז חיפה לקרוא 50,000 ספרים עד 1 במאי. במשרד החינוך משוכנים שהתלמידים יעמדו ביעד, אבל מזכירים גם שמה שחשוב הוא לא התחרות אלא הקריאה עצמה

פורסם בתאריך: 28.1.19 09:26

תלמידי בתי הספר המשתייכים לחינוך הממלכתי דתי במחוז חיפה התבקשו לקרוא 50,000 ספרים עד 1 במאי – מועד פתיחת שבוע החינוך הממלכתי-דתי. הבקשה הופנתה במסגרת תוכנית היעד של משרד החינוך "קוראים למיליון" שבה אמורים כ-100,000 תלמידים ביותר מ-400 בתי ספר בארץ לקרוא ביחד מיליון ספרים. בתי הספר שתלמידיהם יקראו את מספר הספרים הרב ביותר יזכו בפרס. אחת לשבועיים, באמצעות אתר ייעודי שפתח משרד החינוך, אמור כל בית ספר לדווח כמה ספרים נקראו.

היעד שנקבע למחוז חיפה הוא הנמוך ביותר מבין כל המחוזות, והוא נגזרת של מספר בתי הספר הממלכתיים-דתיים במחוז. מנתונים שהעבירו בתי הספר הממלכתי דתיים למשרד החינוך עולה כי עד כה נקראו במחוז 9,499 ספרים.

 

 

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב: "האם יעד של מיליון ספרים הוא שאפתני מדי? בהחלט ייתכן. האם היעד הוא אפשרי? תלמידי ישראל כבר הוכיחו שהם מסוגלים לעמוד באתגרים גדולים מזה. כך או כך, האתגר יעניק לתלמידים הזדמנות להיחשף לעושר התרבותי שצופנת השפה העברית, יעשיר את עולמם הרוחני והערכי ויחזק את כישוריהם".

ירדנה אלון, מפקחת על החינוך הממלכתי-דתי במחוז חיפה, האם תעמדו ביעד המחוזי?

"כן, בהחלט. אנחנו נעמוד ביעד, ובתי הספר עובדים על כך. אני מקבלת עדכונים מדי יום על תחרויות קריאה בתוך מוסדות החינוך, וזה מרנין את הלב. מה שחשוב כאן הוא לא התחרות אלא הקריאה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר