בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)
בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)

בשל המחסור במקום: חדרו של מנכ"ל הריאלי יוסב לכיתות

מהלך היסטורי בבית הספר הריאלי: חדרו של המנכ"ל בבית שפירא בהדר, ששימש את מנהלי המוסד לדורותיהם, יוסב לכיתות לימוד, והמנכ"ל ד"ר יוסי בן דב יעבור לקמפוס בית בירם. בהמשך יוסבו גם חדרי המינהלה ומדור הרשום לכיתות. בן דב: "המהלך יאפשר לפתוח כיתה א' שנייה בהדר כבפי שהיה בעבר"

פורסם בתאריך: 1.2.19 08:02

לקראת שנת הלימודים הבאה יוסב חדרו של מנכ"ל בית הספר הריאלי ד"ר יוסי בן דב בבית שפירא בהדר לכיתות לימוד. בהנהלת הריאלי הוחלט שבן דב יעבור לקמפוס בית בירם, והחדר בהדר ששימש את מנהלי הריאלי לדורותיהם יהפוך לכיתות לימוד לטובת תלמידי הסניף, כאשר בהמשך יוסבו גם חדרי המינהלה ומדור הרשום לכיתות.

ההנהלה הראשית של הריאלי, חדרי המינהלה ומדור הרישום שוכנים בבניין ההיסטורי של הריאלי, אשר משמש כסניף החטיבה התיכונית לכיתות ז'-ט'. תוספת הכיתות שם נועדה לאפשר קליטה של תלמידים מסניף היסוד ששוכן בפינת הרחובות קסל ושמריהו לוין ושכולל שני מבנים – בית וולפסון שבו לומדים תלמידי כיתות א'-ג' ובית מאירי שבו לומדים תלמידי ד'-ו' . בריאלי מתכוונים להעביר בהדרגה את התלמידים מבית המאירי למבנה החטיבה, ובכך לאפשר את פתיחתה של כיתה א' שנייה בהדר, וזאת לאחר שכבר הוחלט כי בשנת הלימודים הבאה תיפתח בסניף כיתה א' אחת בלבד.

 

 

החלטה זו גרמה לתרעומת רבה בקרב הורים לילדים שביקשו לרשום את ילדיהם לבית הספר וחששו להידחות בשל מספר המקומות המוגבל. העובדה שמספר הנרשמים לסניף לשנת הלימודים הבאה עולה על ההיצע אפשרה לריאלי לחזור בו מהחלטתו הראשונית מבלי שתידרש פתיחה את הרישום מחדש.

בן דב: "מדובר בהחלטה טרייה מאוד. עדיין לא החלטנו עם נלך על המהלך בפעימה אחת או שתיים. מה שכן ניתן לומר הוא שהמהלך יאפשר לפתוח כיתה א' שנייה בהדר כבפי שהיה בעבר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר