מתחם הנגרות בסניף אחוזה של בית הספר הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)
מתחם הנגרות בסניף אחוזה של בית הספר הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)

הורים ובוגרי הריאלי נקראים לסיוע פדגוגי

בית הספר הריאלי פנה בקול קורא למעוניינים להתנדב למעשה החינוכי בתחומים כמו בימוי, המחזה, שירה, מוזיקה, הרצאות וסדנאות העשרה, וכן חניכה בנושאים כמו בישול, אפייה ונגרות. "צריך לציין תחום ספציפי ואנחנו נדאג לשיבוץ", אומרים בבית הספר

פורסם בתאריך: 14.4.19 10:14

הנהלת בית הספר הריאלי הוציאה קול קורא להורי התלמידים ולבוגרי בית הספר שמעוניינים להתנדב ולהיות שותפים למעשה החינוכי. בהנהלה מציינים כי הקריאה מיועדת גם לידידי בית הספר בציבור הרחב שמעוניינים לתרום. בפנייה צוין כי בית הספר מבקש מתנדבים כדי להעשיר, לסייע, ללוות ולחנוך את תלמידי הריאלי "מתוך העושר העצום של הכישורים, הידע וניסיון החיים שמגלמת הקהילה ושכל אחד מכם נושא בחייו".

התחומים המבוקשים הם אימון אישי למורים כחונכי תלמידים, עבודה עם הגיל הרך בשעת סיפור או משחק, ליווי תלמידים מגיל הגן ועד לתיכון לפעילויות מחוץ לכותלי בית הספר, וסיוע וליווי בפיתוח אמנויות כולל בימוי, המחזה, שירה, מוזיקה והכנת תפאורה בכל שכבות הגיל.

 

 

נושאים נוספים שבהם הריאלי מבקש סיוע הם מתן הרצאות וסדנאות העשרה, ליווי תלמידים בפרויקטים חברתיים, סיוע לילדי שילוב ולילדים לקויי למידה, סיוע בהפעלת הספריות בסניפי אחוזה של בית הספר ובפנימייה שליד בית בירם ועוד. עוד מבקש הריאלי לגייס חונכים בנושאים כמו בישול, אפייה, נגרות ותחומים טכנולוגיים.

שוש עידן, חברה בוועד הפדגוגי של הוועד המנהל של הריאלי: "הפנייה שלנו להורים, לבוגרים ולידידים היא לבוא ולהיות מעורבים בעשייה החינוכית בריאלי. יש לנו גם ועדות שהורים שותפים בהן, וזה מסייע מאוד. גם מורים גמלאים יכולים להצטרף לעשייה. אפשר להירשם דרך אתר בית הספר או לפנות אלינו בטלפון. צריך לציין תחום ספציפי שמעוניינים לעסוק בו, ואנחנו נדאג לשיבוץ".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר