פעילות חווייתית בכיתה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
פעילות חווייתית בכיתה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

נפתח הרישום לבתי הספר של החופש הגדול

הרישום לבית הספר של החופש הגדול המיועד לתלמידי כיתות א'-ג' נפתח. המחיר הוא 300 שקל לתלמיד לשלושה שבועות של פעילויות ב-21-1 ביולי בשעות 13:00-8:00. עיריית חיפה תקיים קייטנות לתלמידי כיתות ד'-ו' ומחזור שני לתלמידי כיתות א'-ו'

פורסם בתאריך: 20.5.19 18:13

הרישום לבית הספר של החופש הגדול המיועד לתלמידי כיתות א'-ג' נפתח היום (שני) באתר האינטרנט של עיריית חיפה ובמזכירויות בית הספר ויימשך עד 20 ביוני. בית הספר של החופש הגדול הוא יוזמה של משרד החינוך שהחלה בקיץ 2014 במטרה לאפשר להורים ולילדיהם קייטנות במחיר שווה לכל כיס. במסגרת התוכנית מעביר המשרד תקציב לרשויות המקומיות לצורך סבסוד הקייטנות, ולפיכך המחיר לכל תלמיד הוא 300 שקל בלבד לשלושה שבועות של פעילויות ב-21-1 ביולי בשעות 13:00-8:00. בבתי ספר שבהן פועלת מועדונית תתקיים גם פעילות המשך עד לשעה 17:00. התשלום כולל גם כריך וירק.

הפעילויות בבתי הספר של החופש הגדול מונחות על ידי הצוותים החינוכיים של בתי הספר ומדריכים מקצועיים, והן כוללות ימי העשרה בתחומי הספורט, האמנות והמדע, מופעים והצגות.

עבור תלמידי כיתות ד'-ו', שאינן כלולות בתוכנית בתי הספר של החופש הגדול, תקיים העירייה קייטנות באותם התאריכים במחיר של 660 שקל לתלמיד. הקייטנות יתקיימו במתנ"ס לאו באק בכרמל הצרפתי, במתנ״ס הדר, בתיכון קרית חיים ובמרכזים קהילתיים בחליסה, בנוה יוסף ובקרית שמואל. נוסף על כך תקיים העירייה מחזור קייטנות שני לתלמידי כיתות א'-ו' מ-22 ביולי עד 12 באוגוסט (למעט 11 באוגוסט – ט' באב). הקייטנות במחזור זה יופעלו ב-12 בתי ספר ממלכתיים – אחווה, חופית, דרור, אהוד ע"ש שלמה תל, אלון, איינשטיין, רמב"ם, דינור, הרצל, נאות פרס, אהרון הרא"ה בנות בקרית שמואל וחטיבת הביניים דגן בקרית חיים. מחיר הקייטנה הוא 600 שקל לפעילות בשעות 13:00-8:00 ו-1,160 שקל לפעילות בשעות 16:00-8:00.

 

 

קייטנות נוספות בסבסוד העירייה ומשרד הרווחה ייפתחו עבור ילדים עם צרכים מיוחדים – קייטנת אקי"ם, גן הילד, איל"ן, עזר מציון, עמותת אתגרים ואגודת אלו"ט.

גם התאגידים העירוניים יפתחו קייטנות קיץ. בגן החיות הלימודי בגן האם יתקיימו כמה קייטנות בנושאים מגלי ארצות, בעלי חיים מעופפים וחיות מסתתרות. תיאטרון חיפה יקיים קייטנות תיאטרון ואמנות פלסטית, שבמסגרתן ישתתפו הילדים בסדנאות פיתוח קול, דרמה, אימפרוביזציה וכניסה לדמויות, תפאורה, קלפים, עולם המסיכות, בובנאות, פנטומימה, הכנת כובעים והיפ הופ.

מתנ"ס לאו באק יקיים קייטנות שיתמקדו בפעילות פנאי – ימי כיף בבריכה, הצגות, סדנאות, הופעות וטיולים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר