בית הספר תל חי
בית הספר תל חי

מנהל תל חי הודיע על עזיבת תפקידו

מנהל בית הספר תל חי גיא הולצמן הודיע למשרד החינוך כי הוא מבקש לסיים את תפקידו לאחר ארבע שנים. לדבריו הוא עדיין לא החליט אם ייצא לחופשה ללא תשלום או לשנת שבתון: "הודעתי מראש להורי התלמידים שאני מגיע לארבע שנים בלבד. עכשיו הגיע הזמן לקחת פסק זמן"

פורסם בתאריך: 29.5.19 11:30

מנהל בית הספר הממלכתי תל חי בנוה שאנן גיא הולצמן הודיע למשרד החינוך כי הוא מבקש לסיים את תפקידו לאחר ארבע שנים. עם זאת, אין בכוונתו לעזוב את משרד החינוך, ולדבריו הוא עדיין לא החליט אם ייצא לחופשה ללא תשלום או לשנת שבתון.

בעבר שימש הולצמן מנהל קמפוס צפון בתיכון אנקורי ומנהל חטיבת הביניים בסמ"ת.

 

 

הולצמן: "ניהלתי כבר בית ספר תיכון, חטיבת ביניים ובית ספר יסודי, ובכך הקפתי את כל הקשת החינוכית. הודעתי מראש להורי התלמידים בבית הספר שאני מגיע לארבע שנים בלבד, שיגיעו לסיומן בסוף שנת הלימודים הזו. תרמתי רבות לתל חי, הן בבחינות המיצ"ב של משרד החינוך שציוניהם השתפרו והן בפרמטרים נוספים. עכשיו הגיע הזמן לקחת פסק זמן. אחרי כל כך הרבה זמן במערכת החינוך אני לוקח זמן לנשום ולהחליט מה יהיה הלאה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

25 תגובות
  1. דורית

    מעניין שבגוגל כתוב שנפתח הליך של "גמישות בהעסקה" מצד משרד החינוך. שיהיה….

  2. שחור על גבי לבן

    בגוגל כתוב אחרת, מאוד אחרת, מאוד מאוד אחרת.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וטוב שכך ! וחבל שלקח לו 4 שנים להבין את זה ועל הדרך הוא הרס לי את הילד שסבל מאלימות קשה ביותר תחת ניהולו ועוד ילדים נוספים אחרים.

  4. מורה

    הודעת להורים שאתה מגיע לארבע שנים? דיי נו, סייג לחוכמה שתיקה , אם אין משהו חכם להגיד עדיף לשתוק !!! לך פשוט לך! מספיק לראות את השתיקה הרועמת של משרד החינוך, עיריית חיפה והסתדרות המורים כדי להבין. ושוב – לך !!! ויפה שעה אחת קודם.

  5. אשת חינוך

    יש אלוהים בשמיים. מסתבר שיש מי שהקשיב לתפילותיי.
    מי שעושה טוב יקבל טוב , מי שעושה רע – יקבל רע.
    מאחלת לך שבמקום הבא שתגיע אליו (שיהיה כמה שיותר רחוק מכאן) תקבל את אותו היחס שהענקת לסובבים אותך ולכפופים לך. אותו היחס בדיוק – כל רגע וכל שנייה!!! ולכם צוות מורי תל חי – חופשה נעימה , אין לי ספק כי זו תהיה חופשה אדירה עבורכם.

  6. מורה

    מי נחל הקישון המזוהמים יותר נקיים מהפה של האדם הזה. אוי לנו עם "אנשי חינוך" כמותו.

  7. אחד שיודע

    לא לעולם חוסן…
    חבל על כל אנשי החינוך שהיו צריכים לחשב את דרכם מחדש במערכת (ואף מחוצה לה) בגלל היחס המחפיר והמשפיל שלו.

  8. איש חינוך נוסף

    מאחל לך , מהמקום העמוק ביותר בליבי , שלא תחווה יום אחד של אושר בחייך.

  9. מתן גפן

    תודה לגיא על כל מה שעשה עבור ביה"ס תל חי, הצלחה בהמשך דרכך!

  10. רוית

    מנהל שהרים את בית הספר ב5 השנים בהן ניהל. בית הספר התנהל למופת, חוגים, העשרות, שקיפות מלאה ברשתות החברתיות, התיחסות לכל תלמיד, ארועים, פשוט נהדר. אני מצרה שקומץ הורים מתוסכלים שילדיהם בעייתיים (כן, עובדות בשטח) שלא הבינו למה הוא מטפל ב"נסיכים" שלהם כמו שצריך לטפל כשילד מהווה גורם משמעתי בעייתי בכתה מא' ועוד ו', לא אכנס לעניינים הקשורים ביחסיו עם צוות המורים כי זה לא עסקי אבל לנהל הוא ניהל מצויין ואני כותבת זאת בתור מי שהיתה במערכת הקשה הזו 27 שנים וראתה דבר או שניים..האוכלוסיה היותר בעייתית בביהס שנדמה לה שהיא זו שחשובה משום מה..היא זו ששברה אותו. כל הכבוד על החלטתך כי ההורים המסויימים האלה שבגללם עזבת הם כפויי טובה ואני מאחלת להם שמי שיבוא אחריך לא יפחד לעמוד מולם. מבינים לגמרי שנמאס לך, ממש כך. בהצלחה גיא ותודה!

  11. אילן

    עזיבתו של גיא קודם כל הפסד גדול לתלמידים שהפסידו מנהל שהוא מורה לחיים ולפדגוגיה מוכשר מאוד. מנהל שעשה הכל למען רווחת התלמידים,דאג לשיפוץ ביהס,מיגר את האלימות,הכניס תוכניות העשרה עזרה והתנדבות דאג להעצים כל ילד בתחומו.
    דאג שצוות המורים ישתלם וילמד ללמד בצורה טובה יותר עדכנית יותר.
    הכניס טכנולוגיה כדרך לימוד.
    עזיבתו של גיא מוכיחה את העובדה שמשרד החינוך פשט את הרגל!!! משרד החינוך תומך בהורים על מנת לייצר שקט תעשייתי.
    ההורים המתלוננים הינם ההורים שאינם מצליחים לחנך את ילדם ולא יודעים להתמודד עם הפרעות ההתנהגות של בנם אך מצפים שמנהל ביהס ידע לעשות זאת על חשבונם של ילדים אחרים.
    במקום לטפל בבעיית ילדם מצאו דרך לטפל במנהל. הורים שמאיימים שאם לא ישנו ציון ואו יחליפו מחנכת ככה פתאום באמצע השנה יפנו למשרד החינוך בתלונה.
    הזויים
    צוות המורים שהתלונן על המנהל, התלונן בגלל שדרש מהם להשתלם,להתחדש בדרכי לימוד להשקיע ולאתגר בדרך הלמידה וכ'ו.
    גיא הינו אדם ישר חכם פיקח וחרוץ מאוד,איש עבודה הדורש מעצמו את שדורש מצוותו.
    גיא לא היה מוכן לוותר על האמת שלו ועל דרכו להנחיל חינוך ולכן החליט שהוא שווה הרבה יותר ושמקומו כבר לא בתל חי.
    עצוב לדעת שמנהל כמו גיא עוזב בגלל אוכלוסיה לא פשוטה ובגלל אטימות משרד החינוך.
    עצוב לדעת שהעולם השתנה לרעה.
    אין הערכה לכלום.
    גיא השכיל לעזוב את בית הספר לפני שיהיה גרוע יותר (אוכלוסיה בעייתית)
    והבין שמשרד החינוך כבר מזמן לא משרד חינוך אלא בובה על חוטים של ההורים.
    בהצלחה רבה לגיא בתפקידו החדש,אני בטוח שיעשה חיל בכל מקום שאליו יגיע

  12. יודע דבר...

    אני קורא את התגובות ונדהם לנוכח העובדה שבכתבה הופץ מידע מוטעה, כי המנהל הדגול בחר לעזוב. משרד החינוך בחר לנקוט בגמישות העסקתית, כפי שחיפש פשוט בגוגל יוכיח:"גיא הולצמן-פסקי דין".

  13. יודעת

    בית ספר תל חי הפסיד מנהל ענק ישר דרך מלא ערכים איש חינוך למופת.

  14. מורה - תגובה לאילן

    אילן תגובתך הזויה ומרגיש כאילו אין אנו מדברים על אותו אדם.
    "מנהל שהוא מורה לחיים" – הזוי!!! לא בכדי משרד החינוך לא מגיב, הסתדרות המורים לא מגיבה ועיריית חיפה לא מגיבה. יקום אותו "מנהל בחסד" ויחשוף את התיק אותו ביקש לקבל ממשרד החינוך בו כתובות העילות בגינן הופסקה עבודתו.
    שיחשוף בפנינו את הכ-ל ! הכ-ל!
    לפני שלוש שנים התקיימו בחירות להסתדרות המורים. מושא הערצתך התמודד אף הוא והפסיד. או אז, יצאה לשונו הפיוטית ואצבעותיו הקלידו בפייסבוק בזו הלשון "המורים המטומטמים…. ", כך כינה אותנו איש החינוך הנערץ עליך ( ומחק בהמשך ) רק בגלל שלו הצבענו עבור תנועתו.
    כמה מורות עזבו בתקופתו ונסו על נפשן לבתי ספר אחרים. אחרות, בצר להן, נאלצו לפרוש מהמערכת.
    כל פרח ניהול הנכנס למערכת בשנים האחרונות מחוייב לעבור
    לימודים במכון אבני ראשה – שאל את "שמש העמים" שלך האם עבר זאת.
    אני חייבת לציין כי כולי צפייה לראות מה יעשה בהמשך. אין צורך לאחוז בקרנות מזבח משרד החינוך. שיצא החוצה ונראה מה ערכו בחוץ!
    באשר לניסיונו הניהולי: הבחור ניהל את בית הספר האקסטרני אנקורי בו לומדים כ 70 תלמידים (בכל הכתות יחד! ) ואת חטיבת הביניים בוסמת בו הייתה כיתה אחת בשכבה-
    ממש "ניסיון כביר".
    בקשר לסגנון דיבורו – לא ארד לשפת הביבים שלו.
    אסיים שנית בנקודה שהעלתי – בוא נראה מה שוויו מחוץ למשרד החינוך. בוא נראה ממה יתפרנס בחוץ.
    ולסיום ציינת "אוכלוסיה לא פשוטה" – שוב, שטות והבל. בית הספר יזרעאליה קיבל יופי של ציונים במיצב. ובית ספר רמב"ם הנמצא במרחק 500 מטר ממנו מקבל בכל שנה 100 במיצב. כולנו ניזונים מאותה שכונה.
    ברוך שפטרנו מעונשו של זה!

  15. יודעת דבר או שניים

    אילן, אתה ושכמותך המה כלי משחק ותו לא!
    תגובתך הזויה ומרגיש כאילו אין אנו מדברים על אותו אדם.
    "מנהל שהוא מורה לחיים" – הזוי!!! לא בכדי משרד החינוך לא מגיב, הסתדרות המורים לא מגיבה ועיריית חיפה לא מגיבה. יקום אותו "מנהל בחסד" ויחשוף את התיק אותו ביקש לקבל ממשרד החינוך בו כתובות העילות בגינן הופסקה עבודתו.
    שיחשוף בפנינו את הכ-ל ! הכ-ל!
    חיפוש פשוט בגוגל מניב את התוצאה הבאה "ביום 04.01.19 הגיש התובע נגד המדינה (משרד החינוך) תביעה למתן צו להמצאת מסמכים "עותק מכל המסמכים המהווים את התשתית הראייתית אשר היוותה בסיס לפתיחת הליך גמישות בהעסקה כנגד המבקש". גמישות בהעסקה אדון אילן פירושו פיטורין! לא התפטרות – פיטורין. קפיש?
    משרד החינוך הגן על מושא אהבתך , אוי כמה שהוא הגן עליו , אחרת היה נבעט לפני 3 שנים בדיוק (ושוב , בקש ממנו לראות את התיק שקיבל ממשרד החינוך ואז אני מבטיחך נאמנה כי תאכל את הכובע).
    כליל השלמות שלך רחוק מלהיות יאנוש קורצ'אק ז"ל, רחוק כמרחק מזרח ומערב.
    רבות דובר על לשונו "הפיוטית" ופיו "מפיק המרגליות" , אם הוא כזה מוכשר שלא יאחז בקרנות המזבח, יקום ויעזוב את משרד החינוך ונראה מה שוויו בחוץ ( כמניית טבע כיום ).
    כמה מורות נשארו מהסגל המקורי בתל חי? רובן נסו על נפשן.
    ובקשר לדברי ההבל שכתבת בנוגע לחומר האנושי בבית הספר, החומר האנושי של השכונה – בית ספר יזרעאליה קיבל תוצאה נפלאה במיצב ובית ספר רמב"ם השוכן 500 מטר מתל חי מקבל כל פעם ציון 100 במיצב. החומר האנושי בשכונה – כיהלום.
    באשר לניסיונו הניהולי של מושא אהבתך : ניהל את אנקורי , בית ספר בו לומדים בכל השכבות יחד! כ 80 תלמידים. ובבוסמת בחטיבה אותה ניהל היו אולי חמש כיתות. ממש ניסיון כביר.
    ושוב, הכל מתגמד אל מול לשונו, היא היא החורצת את גורלו!

  16. מורה

    אינני מאמינה שמישהו מהכותבים בשבחו של גיא עבד בביהס תל חי.עד בואו של גיא צוות המורים והתלמידים הרגישו שביהס זה הבית השני.היתה מין אהבה ,תמיכה זה בזו, רגישות וערבות זו לזה.מאז בואו של גיא ביהס הפך להיות למקום סיוט שבו שורר הפחד.גיא הביא את הצוות להלשין אחד על השני,והצליח לסכסך בינהם.אחת המורות לא דברה עם מקבילתה כי גיא אמר לה שלא תיצור שום קשר איתה.ראיה למשבית שמחות,למסיבת סיום השנה של כיתות ו הגיע קומץ קטן של מורים.על זה אפשר לומר ערב זה לזה?

  17. מורה חדשה

    הגעתי לתל חי אחרי ששמעתי תשבוחות על בית הספר והעשייה החינוכית, על הקליטה המיטבית ואף הפרס. לצערי, הגעתי לקן צרעות בהנהגת המנהל ה"דגול". כל השנה איימו על הקביעות והדרגה, לא פעם עמדתי מבויישת ומושפלת מול תלמידיי, הדג מסריח מהראש. הרסו לי את הרצון להיות חלק מהמערכת …

  18. ליאת

    לגיא היקר
    מאחלת לך הצלחה בהמשך הדרך. אין ספק שאתה איש ברוך כשרונות.

  19. קולגה שנשארה במערכת

    נמר של נייר …
    לכאורה הרגשת בתל חי ( ובכלל) שאתה כל יכול , מלך העולם.
    אולם, לעמוד "כמו גבר" ולהגיד "פוטרתי" אינך מסוגל להגיד.
    הרי כתוב במפורש בגוגל כי משרד החינוך החל בהליך פיטורין נגדך ושביקשת את המסמכים שהביאו אותו להחלטה זו, אז מה אתה מסבן את הקוראים כי הודעת להורים שהנך מגיע לארבע שנים בלבד?!
    מהמסד ועד הטפחות זו הייתה התנהלותך.
    וכיום? מה תעשה כיום? תישאר מדריך תיירים ( תחום שלא דורש השכלה אקדמאית ) ותתפלל שכל תייר מתבגר ייתן לך טיפ של שלושה יורו ליום.
    הגאווה יכולה להביא את האדם מאיגרא רמא לבירא עמיקתא

    ועוד לחשוב שביקשת לייצג אותנו בהסתדרות המורים…..הזוי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר