ההפגנה של חברי ארגון סגל ההוראה בטכניון
ההפגנה של חברי ארגון סגל ההוראה בטכניון

צפו: חברי ארגון סגל ההוראה בטכניון מפגינים נגד ההנהלה

חברי ארגון סגל ההוראה בטכניון מפגינים נגד הנהלת הטכניון בטענה להפרת ההסכם שנחתם בין הצדדים בנובמבר 2018 על תשלום של תוספות שכר. על השלטים נכתב: "אם אין כסף להוראה, תיקחו מההנהלה" ו"בושה לטכניון". כפי שנחשף ב"כלבו - חיפה והצפון", שנת הלימודים בטכניון נמצאת בסכנת ביטול

פורסם בתאריך: 22.9.19 10:51

חברי ארגון סגל ההוראה בטכניון מפגינים בשעה זו (ראשון בבוקר) נגד הנהלת הטכניון. אנשי הסגל נושאים שלטים שעליהם נכתב "אם אין כסף להוראה, תיקחו מההנהלה" ו"הטעיתם וגם קיצצתם?".

חברי הארגון מציינים כי הם אחראים על ההוראה האקדמית בטכניון וכי בניגוד לכל היגיון, אין להם זכויות סטנדרטיות כפי שיש לכלל עובדי טכניון. היחס אליהם מצד הנהלת הטכניון, הם אומרים, עומד ביחס הפוך לתרומתם ולערכם המקצועי והאקדמי. "זוהי בושה לטכניון", קראו העובדים בהפגנה.

 

 

 

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון" ביום חמישי, שנת הלימודים בטכניון נמצאת בסכנת ביטול לאחר שארגון סגל ההוראה במוסד האקדמי הכריז על סכסוך עבודה ופתח בעיצומים. לטענתו של ארגון הסגל, אשר מונה כ-1,800 חברים, הסיבה להכרזה על סכסוך עבודה היא הפרת ההסכם שנחתם בינם לבין הנהלת הטכניון בחודש נובמבר 2018 על תשלום של תוספות שכר. במסגרת העיצומים לא יינתנו ציונים לנבחנים בסמסטר קיץ ובמועדי ב', ובשלב הבא, אומרים בארגון, אם הטכניון לא יחזור בו מהפרת ההסכם לא יהיה מנוס מהחרפת הצעדים עד להשבתת הלימודים.

הארגון דורש מההנהלה לעמוד בהסכם השכר שבו התחייבה ההנהלה לשלם לחברי סגל ההוראה תוספת הוראה ייחודית בארבע פעימות אך חדלה לעשות זאת לאחר שלוש פעימות בלבד, בטענה כי היא טעתה בחישוב מספרם הנכון של חברי הסגל. כתוצאה מכך, משכורתם של חברי הסגל נפגעה בשיעורים של בין 20 ל-50 אחוז. יצוין כי משכורתם של חברי ארגון הסגל נחשבת למשכורת נמוכה בטכניון בתחומי ההוראה וההדרכה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אריה

    הנהלת הטכניון שתחת הנשיא היא ביזיון . שולחים מנהלים לסדנאות שבהן מלמדים איך לזלזל בעובדים.
    זה לא פלא. בעבר זלזלו בסטודנטים עכשיו גם בעובדים גם מסגל ההוראה וגם מהסגל המנהלי.
    הרבה כסף נשפך על שיווק ועכשיו גם על יזמות (דבר הזוי חדש) אבל את העובדים הוותיקים משתיקים וממדרים.
    הטכניון בירידה גם בדרוג העולמי והארצי וגם בביקוש ללמוד בו. עוד מעט יגיע למצב שיקרה לו מה שההנהלה שלו עשתה לבי"ס בסמ"ת שהיה בניהולם ואל תתפלאו אם אלה המנהלים שלכם. חבל שלא יודעים ליישם את מה שמלמדים אצלם בפקולטה לתעשייה וניהול בתחום ניהול משאבי אנוש ועוד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר