חטיבת הנעורים של בית הספר ליאו באק (צילום: ספיר ברונזברג)
חטיבת הנעורים של בית הספר ליאו באק (צילום: ספיר ברונזברג)

בליאו באק לא תיפתח הרשמה לכיתות ז'

אל חטיבת הביניים של ליאו באק יצטרפו בשנה הבאה רק תלמידים מבתי הספר היסודיים המזינים - ליאו באק, טשרניחובסקי ורמות - ומכיתות המחוננים, וזאת בשל חוסר מקום. הרשמה לכיתות י' תיפתח, אך גם בה צפויים המקומות להיתפס עוד לפני המועד הרשמי

פורסם בתאריך: 4.12.19 13:20

בית הספר ליאו באק הודיע כי ההרשמה לכיתות ז' לא תיפתח למעט לתלמידים מבתי ספר היסודיים ליאו בק, טשרניחובסקי ורמות אשר מזינים את חטיבת הנעורים (חטיבת הביניים) של ליאו באק. בכך מצטרף ליאו באק אל בית הספר הריאלי שכבר הודיע בתחילת השבוע כי לא תיפתח הרשמה לכיתות ח'-י"ב.

יצוין כי חטיבת הביניים של ליאו באק נמצאת בבעלות משותפת עם עיריית חיפה, אך תוכנית הלימודים, למעט מקצועות הליבה, נקבעת בהתאם לדרישות של ליאו באק, שהוא, בדומה לריאלי, נמצא בבעלות פרטית.

מלבד התלמידים שמגיעים מבתי הספר המזינים, לחטיבת הביניים בליאו באק מגיעים גם תלמידים משתי כיתות המחוננים העל אזורית בבית הספר דוד ילין, וזאת מכיוון שליאו באק מוכר על ידי משרד החינוך כבית הספר העל יסודי היחיד בעיר למחוננים. נוסף על כך פותח ליאו באק מדי שנה בין שתיים לשלוש כיתות לתלמידים על הרצף האוטיסטי.

 

 

מנכ"ל בית הספר הרב אופק מאיר: "תמיד היו לנו לפחות כ-30 מקומות לקליטת תלמידים שלא מבתי הספר המזינים, אך לא עוד. בשנת הלימודים שעברה פתחנו רשימת המתנה שבה היו רשומים 250 מועמדים, אך לצערי הרב אף אחד מהם לא התקבל מחוסר מקום. אנחנו אמנם נקיים יום פתוח לקראת ההרשמה, אבל הוא יהיה מיועד בעיקר לתלמידים מבתי הספר המזינים".

לדבריו של מאיר, בית הספר מתכנן לפתוח את ההרשמה לכיתות י', למרות שמניסיון העבר עד לפתיחת מועד ההרשמה הרשמי כל המקומית כבר נתפסים: "חצי ממספר התלמידים שלמדו בשכבת ט' בחטיבת הביניים רעות לא ממשיכים ללמוד בחטיבה העליונה של רעות ומגיעים אלינו לכיתה י', כך שהרישום לשכבה הזו נסגר מהר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד ליונה יהב שב15 שנים לא הצליח לשפר את מערכת החינוך וסגר בית ספר תיכון (בסמ"ת) בהדר. קליש לא יכולה בשנה אחת לשנות את מערכת החינוך מקצה לקצה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר