כיתה בבית ספר
כיתה בבית ספר

סופית: בתי הספר מושבתים עד אחרי פסח

ראש הממשלה הודיע על השבתת בתי הספר, בשלב זה עד אחרי חופשת פסח. ההחלטה התקבלה לנוכח העלייה במספר חולי הקורונה שהגיע ל-109 בכל הארץ. לפיכך יישארו החל ממחר בבית כ-175,000 תלמידים שלומדים במחוז חיפה, ובהם כ-43,500 תלמידים בעיר חיפה. גני הילדים והחינוך המיוחד ימשיכו לפעול

פורסם בתאריך: 12.3.20 20:19

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (חמישי) על השבתת בתי הספר, בשלב זה עד אחרי חופשת פסח. ההחלטה התקבלה לנוכח העלייה במספר חולי הקורונה שהגיע היום ל-109 בכל רחבי הארץ.

לפיכך יישארו ממחר בבית כ-175,000 תלמידים שלומדים במחוז חיפה, ובהם כ-43,500 תלמידים בעיר חיפה – כ-25,000 תלמידי בתי ספר יסודיים וכ-18,500 תלמידי בתי ספר על יסודיים. ילדי הפעוטונים, גני הילדים ומוסדות החינוך המיוחד ימשיכו לפעול בשלב זה.

כפי שפורסם אתמול ב"כלבו – חיפה והקריות", מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד שלחה מכתב לנתניהו בבקשה שיורה לכל הגופים הרלוונטיים "לנקוט צעדים מיידיים על מנת למנוע מצב חירום במוסדות החינוך, שעלול לעלות בבריאות עובדי הוראה ותלמידים, גם אם הדבר יהיה כרוך בסגירת מוסדות החינוך".

בן דויד הוסיפה כי הסתדרות המורים מצפה "להתגייסות דחופה של המדינה כדי לשמור על ציבור התלמידים ועובדי ההוראה. ככל שעולה מספר החולים גוברת הדאגה כי בתי הספר וגני הילדים אינם מקומות מוגנים ועלולים לייצר הדבקה".

היום הציגה בן דויד גישה חריפה יותר כאשר קראה במפורש לנתניהו לסגור את מוסדות החינוך שהפכו "מדגרות לקורונה".

 

 

לאחר הודעתו של ראש הממשלה נמסר מעיריית חיפה כי היא תפעיל ביחד עם משרד החינוך החל ממחר מערכת למידה מרחוק בכל בתי הספר בעיר. המערכת תאפשר ביצוע משימות מתוקשבות ולמידה אישית וקבוצתית בהנחייתם של המורים ובאמצעות המחשבים האישיים של התלמידים בבתיהם.

עוד נמסר כי פעילות מערכת החינוך מרוכזת על ידי צוות חירום שמתעדכן באופן שוטף בהנחיות של משרד הבריאות ומשרד החינוך ומעביר אותן לצוותי מוסדות החינוך. צוותי השירות הפסיכולוגי העירוני יעמדו לרשות התלמידים ומשפחותיהם 24 שעות ביממה באמצעות טלפונים שמספריהם נשלחו להורי התלמידים בעיר. "כל אלה", נכתב בהודעתה של העירייה, "נועדו להבטיח שכל התלמידים בעיר יקבלו מענה פרטני, תוך מאמץ לשמור ככל הניתן על שגרת יומם באמצעות הרשתות החברתיות, מערכת הלמידה מרחוק וקבוצות ווטסאפ".

אוניברסיטת חיפה הודיעה לסטודנטים שלנוכח הודעתו של ראש הממשלה לא יתקיימו מחר באוניברסיטה לימודים או מבחנים. "הודעה לגבי השבוע הבא תועבר לסטודנטים ולסגלים בהקדם", נכתב בהודעתו של המוסד.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר