חטיבת הנעורים של בית הספר ליאו באק (צילום: ספיר ברונזברג)
חטיבת הנעורים של בית הספר ליאו באק (צילום: ספיר ברונזברג)

צפו: חטיבת הנעורים בליאו באק החלה בלמידה מרחוק

בחטיבת הנעורים של בית הספר ליאו באק החלו הבוקר הלימודים מרחוק, כאשר כל שיעור נמשך שעה וההפסקות הן ארוכות. מנהל החטיבה ערן ברסלר: "ליצור איים של ודאות לתלמידים שלנו בתוך האי ודאות הזה"

פורסם בתאריך: 15.3.20 11:22

הלימודים מרחוק בחטיבת הנעורים של בית הספר ליאו באק החלו היום (ראשון) בבוקר, כאשר כל שיעור נמשך שעה וההפסקות הן ארוכות – כך מסר מנהל החטיבה ערן ברסלר ל"כלבו – חיפה והקריות".

ברסלר: "נערכנו כבר לפני שבוע וחצי למצב הזה כי ראינו את זה בא. ביום חמישי בלילה, אחרי שיצאה הודעה ראשונית על סגירתם של בתי הספר, הזמנו את כל המורים לתדריך שנערך למחרת ובו הסברנו על החשיבות הלאומית של המורים בעת הזו. דיברנו על מטרות, שהראשונה שבהן היא לאפשר למשק הישראלי לעבוד. המטרות הנוספות הן לאפשר להורים להמשיך בשגרת החיים עד כמה שניתן, לשמור על שפיות ועל שגרה לילדים ולהתקדם באמת בחומר הלימודים. המורים נרתמו למהלך, ובמהלך סוף השבוע קבוצות הווטסאפ והאיימיל שצפו במידע וברעיונות מדהימים".

איך עברו השעות הראשונות של הלמידה הבוקר?

"מצוין, וכבר קיבלנו תגובות מרגשות מההורים. שמרנו על מערכת שעות רגילה, כלומר הלימודים המקוונים החלו הבוקר בשעה 8:00. בכל 60 דקות מתקיים שיעור עם הפסקות קצת יותר ארוכות כדי לאפשר אוורור מהמסכים. יש שיעורי חינוך גופני, תרבות ישראל ומתמטיקה, וכעת אני מלמד שיעור באזרחות. כל מורה בחר לעבוד בפלטפורמה שנוחה לו – חלק מהמורים עובדים עם אפליקציית זום, חלק בסקייפ, יש כאלה שמעדיפים דפי עבודה ואימיילים ואחרים מעבירים שיעורים בווידאו. במקביל העליתי סרטון שבו אני מדבר אל התלמידים ומסביר להם את השיטה".

 

 

מה עומד מאחורי הלמידה מרחוק?

"ליצור איים של ודאות לתלמידים שלנו בתוך האי ודאות הזה. אני רואה בכך את עיקר עבודתנו. כולנו אנשי חינוך ומנהיגים, וזה עושה משהו לתלמידים כשהם רואים את האדם ולא רק את מה שהוא כותב, שומעים את טון הדיבור שלו ורואים את החיוך. זה משדר רוגע. לשמחתי, הסרטון קיבל תגובות טובות".

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יצחק מרקסמר

    כבוגר שהתחנך בביה"ס ליאו באק חטיבה ותיכון, חשתי גאווה רבה על היות חטיבת הנעורים מובילה במחוז הצפון ובין עשרת החטיבות המובילות בארץ בתחום הלימודי והחברתי. אני ורבים מחברי מוקירים תודה ומביעים הערכה עמוקה לצוות ההנהלה, למורים, למחנכים ובמיוחד למנהל הנוכחי מר ערן ברסלר על הובלת ביה"ס להישג זה. ישר כוח!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר