עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)
עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

הערב: הנהלת העירייה תחליט מתי יחזרו ללימודים

הערב יתכנסו הנהלת עיריית חיפה וגורמי החינוך בעיר לישיבת זום שבה יוחלט אם להחזיר את תלמידי כיתות א'-ג' ללימודים כבר מחר, או שחזרתם תידחה לכל המאוחר ליום שלישי. ההערכה בעירייה: התלמידים ישובו לבתי הספר בהדרגה עד ליום שלישי

פורסם בתאריך: 2.5.20 19:42

הנהלת עיריית חיפה בראשותה של ראש העיר עינת קליש רותם וגורמי החינוך בעיר יתכנסו הערב (מוצ"ש) לישיבה שתיערך באמצעות אפליקציית זום כדי להחליט אם להחזיר את תלמידי כיתות א'-ג' ללימודים כבר מחר, או שחזרתם תידחה לכל המאוחר ליום שלישי. גורם בכיר בעירייה העריך כי התלמידים ישובו לבתי הספר בהדרגה עד ליום שלישי.

כפי שפורסם אתמול ב"כלבו – חיפה והצפון", מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל הודיע למפקחי המחוז כי יש להיערך לפתיחה מחודשת של בתי הספר שהושבתו בהוראת משרד הבריאות בגלל משבר הקורונה, וכי תלמידי כיתות א'-ג' ותלמידי החינוך המיוחד בחיפה יחזרו ללימודים ביום ראשון.

עוד הודיע הראל כי ביום ראשון תחל ההתארגנות לקראת קליטתם בהמשך השבוע של תלמידי כיתות י"א ו-י"ב, שיחזרו ללימודים באופן הדרגתי. כמו כן תימשך ההיערכות לקליטתם של ילדי הגנים בגילאים 6-3, ולפי הנחיות משרד החינוך, הלימודים בגני הילדים יחודשו רק יום ראשון, 10 במאי. באשר לכיתות ד'-י' אמר הראל כי היעד לחזרתם הוא במהלך חודש מאי ולא יאוחר מ-1 ביוני".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם בכנסת כבר אפשר לעשות ישיבות של וועדות ומליאה אז למה לא בחסן שוקרי 14? ומתי בכלל תהיה ישיבת מועצה? כל אפריל לא הייתה ולא ידוע מתי תהיה במאי. וזה בנוסף לזה שלא הספיקו לסיים את כל הנושאים שהיו בישיבה בתחילת מרץ.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר