ילדי חברת איריס
ילדי חברת איריס

חברת סטרטאפ של תלמידי הריאלי ורגבים זכתה בתחרות יזמים

חברת הסטרטאפ איריס זכתה במקום הראשון בתחרות יזמים אזורית בזכות ה-DrawStick - מוצר שמסייע בהליך שיקום כף היד לאנשים שמתמודדים עם בעיות מוטוריות לאחר פציעה או פגיעה עצבית. בחברה שותפים תלמידי כיתות ח' בסניף מרכז הכרמל של בית הספר הריאלי ובבית הספר רגבים לחינוך מיוחד

פורסם בתאריך: 9.6.20 17:48

חברת הסטרטאפ איריס, שהוקמה על ידי תלמידי כיתות ח' בסניף מרכז הכרמל (מטו"ס) בבית הספר הריאלי ובבית הספר רגבים לחינוך מיוחד, זכתה במקום הראשון בתחרות יזמים אזורית. החברה ייצרה DrawStick – מוצר שמטרתו היא לסייע בהליך שיקום כף היד לאנשים שמתמודדים עם בעיות מוטוריות לאחר פציעה או פגיעה עצבית.

התחרות התקיימה בשבוע שעבר בהשתתפותן של 14 קבוצות מבתי ספר בחיפה ובסביבתה, ושלב הגמר הארצי יתקיים בעוד כשבועיים, כשהקבוצה הזוכה תוזמן להשתתף בתחרות בין לאומית. התחרות התקיימה במסגרת התוכנית "עושים עסקים" של ארגון יזמים צעירים ישראל. התוכנית התקיימה לאורך שנת הלימודים בשיתוף עם בית הספר רגבים, שהוא חטיבה עמלנית של החינוך המיוחד אשר לומדים בה תלמידים מכיתות ז'-י"ב עם צרכים מיוחדים. השנה הצטרפה קבוצה של עשרה תלמידים לחברת איריס כיזמים, והם היו שותפים בתהליך ובעשייה. התלמידים קיימו מפגשים עם תלמידי הריאלי, שכללו גם אירוח הדדי בבתי הספר, וביצעו משימות לטובת החברה.

יצוין שבתחרות זכו גם תלמידי סניף הדר של הריאלי במקום הראשון בקטגוריית אחריות סביבתית, ותלמידי סניף אחוזה זכו במקום השלישי.

 

 

מנהלת בית הספר רגבים אילנה לוי: "ייחודו של הפרויקט, מעבר לפיתוח המוצר, הוא שיתוף הפעולה בין תלמידי הריאלי לתלמידי רגבים. המפגשים לאורך השנה יצרו גשר לקשר, נתנו במה לכישרונות, יצרו חוויה מעצימה לשני הצדדים והביאו לפיתוח מוצר למען אנשים עם צרכים מיוחדים. אני מאמינה כי השותפים לתהליך מהווים שגרירים בקהילה לבניית חברה מקבלת ומכילה".

מנהלת סניף מטו"ס בריאלי זהבית זליג: "במסגרת תוכנית היזמים הצעירים לומדים הילדים להיות יצירתיים, לחשוב מחוץ לקופסה, לפתח מיומנויות של עבודת צוות ראויה ומכילה, להשתמש בפלטפורמות טכנולוגיות שונות ולשלב חדשנות. השתתפות בתחרות היתה זכות גדולה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר