חטיבת הנעורים בבית הספר ליאו באק (צילום: חטיבת הנעורים בבית הספר ליאו באק)
חטיבת הנעורים בבית הספר ליאו באק (צילום: חטיבת הנעורים בבית הספר ליאו באק)

בליאו באק ילמדו גם בחופשת סוכות

לאורך כל חופשת חול המועד סוכות יעבירו מורי חטיבת הנעורים של מרכז החינוך ליאו באק סדנאות העשרה לתלמידים ולהורים באמצעות אפליקציית זום. ההשתתפות בסדנאות שיועברו על ידי צוות בית הספר היא ללא תשלום

פורסם בתאריך: 1.10.20 12:43

חטיבת הנעורים של מרכז החינוך ליאו באק תפעל גם בחופשת חול המועד סוכות ותעביר סדנאות לתלמידים באמצעות אפליקציית זום. במסגרת זו יועברו סדנאות העשרה לתלמידים ולהוריהם במהלך שעות היום והערב, כאשר ההשתתפות תהיה בחינם, והסדנאות יועברו על ידי צוות בית הספר.

בהנהלת חטיבת הנעורים מציינים כי לתוכנית נרשמו קרוב ל-400 תלמידים והורים, וכי היא תימשך עד ליום ראשון, 11 באוקטובר. בין הסדנאות ניתן למצוא סדנת מסע לישראל שתעסוק בעלייה לארץ, סדנת חלומות, תקוות והתמודדות עם בעיות, סדנת כלכלה להמונים וסדנה להורים ולמורים בנושא הורות, משפחה ומתבגרים.

 

 

מנהל חטיבת הנעורים בליאו באק ערן ברסלר: "החלטנו להפעיל מערך סדנאות בחול המועד כאשר בתי הספר בחופשה כדי להשיג שלוש מטרות. הראשונה היא לשמור על קשר עם התלמידים גם בחופשה ולאפשר להם קשר עם מבוגר משמעותי, השנייה היא להביא לתלמידים דברים אחרים מעולמות תוכן שהם אינם מכירים, והשלישית היא לייצר עבורם מסגרת. בתקופת הסגר הם נמצאים בבית הרבה מאוד שעות, ואנחנו רוצים ליצור עבורם מסגרת מעשירה יותר מאשר מסגרת של מסכים".

גם אפליקציית זום פועלת על המסך, אז מה השוני?

"זה נכון כשלומדים מתמטיקה ואזרחות, אבל כשמשתתפים בסדנאות אקטיביות כמו למשל בישול, התלמיד מבשל תוך כדי הפעילות. כך גם בסדנת מדיטציה, בסדנת צילום או בסדנת כתיבה יוצרת. בסדנאות הילדים מופעלים ולא רק יושבים מול המסך. ההיצע שלנו פרוש לאורך היום בשעות מגונות, ואת הסדנאות יעבירו מורים שלנו שנרתמו למשימה. כל מי שנרשם מקבל קישור לזום ויכול להשתתף".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גיל

    כל הכבוד לליאובק.
    בית ספר למופת עם אנשי חינוך מעולים וניהול מצוין.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר