לימוד בקפסולה (צילום: אמיל סלמן)
לימוד בקפסולה (צילום: אמיל סלמן)

סופית: תלמידי כיתות א'-ד' ילמדו חמישה ימים בשבוע

בתום דרמה שהחלה בשעות הבוקר הודיעה עיריית חיפה כי ביום ראשון ישובו תלמידי כיתות א' ו-ב' בעיר ללמוד חמישה ימים בשבוע בבית הספר, חמש שעות בכל יום, בדומה לתלמידי כיתות ג' ו-ד' שעל חזרתם ללימודים הודיע משרד החינוך

פורסם בתאריך: 27.10.20 17:02

בשורה להורים בחיפה: החל מיום ראשון ילמדו תלמידי כיתות א' ו-ב' בעיר חמישה ימים בשבוע בבית הספר, חמש שעות בכל יום, וזאת לאחר שמשרד החינוך הודיע כי תלמידי כיתות אלה ילמדו שלושה ימים לפחות בבתי הספר. בכך תמה דרמה שהחלה הבוקר (שלישי) בתלונות של מנהלים בבתי ספר יסודיים שלא הבינו מדוע מתמהמהת העירייה בהחלטתה לאשר מתווה של חמישה ימי לימוד בבית הספר לתלמידי כיתות א' ו-ב', וזאת לאחר שבמתווה של משרד החינוך נקבע כי תלמידי כיתות ג' ו-ד' ילמדו חמישה ימים בשבוע.

עוד הוחלט שכל התלמידים ילמדו בקפסולות וכי מיד בתום יום הלימודים תיפתח המערכת הקהילתית העירונית בבתי הספר (צהרונים ומועדוניות) בהתאם למתווה שאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הבריאות.

 

 

באשר לתלמידי כיתות י"א ו-י"ב הודיעה העירייה כי הם ילמדו שלושה ימים במסגרת פעילות הפגתית שתתקיים בשיתוף מוסדות התרבות והספורט בעיר, ובהם המוזיאונים, מרכז השיט, גן החיות, התיאטרון העירוני והסינמטק חיפה. פעילות זו, כך נקבע, תתקיים בהתאם להנחיית משרד הבריאות במרחבים פתוחים ובקבוצות קטנות.

עם קבלת ההחלטה מצטרפים בתי הספר הממלכתיים בחיפה לבתי הספר ריאלי וליאו באק, שהודיעו כבר בבוקר על כוונתם לחזור למתכונת לימודים של חמישה ימי לימוד בשבוע, ולעוד כ-20 רשויות מקומיות בארץ, ובהן תל אביב וקרית ביאליק, שהודיעו על כך כבר אתמול. מהנהלת הריאלי נמסר כי בית הספר עושה את המקסימום כדי לאפשר חזרה בטוחה ללימודים גם של תלמידי כיתות א' ו-ב' במתכונת של חמישה ימי לימוד בשבוע, והנהלת ליאו באק הודיעה כי בית הספר החל לתכנן את החזרה ללימודים של תלמידי א' ו-ב' במתווה של חמישה ימים, ואם יתאפשר – גם שישה ימים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בפעילות ההפגתית הזאת, אין שום הבדל מבחינת סכנת ההדבקה מאשר כיתה. להיות 20 תלמידים בכיתה או בחלל סגור בסינמטק למשך שעה זה אותו דבר להיפך יהיה רצון לקבץ כל הזמן את התלמידים שלא ילכו לאיבוד ולא "יתפזרו" בדיוק ההיפך מאיך שנכון למנוע הדבקה
    דווקא בסביבה סגורה כמו בית הספר ניתן לפזר תלמידים ולחלק לקבוצות קטנות ומרוחקים אחד מהשני.
    אם בגנים נדבקו תוך שבוע 300 ילדים אז בכיתות א-ב יידבקו תוך שבוע 3000.
    אתם פשוט משחקים בנדמה לי בדרך לגל הקורונה השלישי בלחץ הורים שרוצים שמרטף.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר