סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: דן קובלר)
סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: דן קובלר)

תלמידי הריאלי יפגינו במחאה על אי חזרתם ללימודים

מטה המאבק הארצי של התיכוניסטים, שאותו מובילים תלמידי תיכון מבית הספר הריאלי, מתכנן להפגין ביום ראשון בשעה 11:00 מחוץ לקמפוס בית בירם במחאה על אי חזרתם ללימודים. דוברת המטה גל פורמן: "בעוד רגע אנחנו בצבא, ואת התכנים המשמעותיים לחיים אנחנו לא מקבלים. זה אפילו לא על סדר היום"

פורסם בתאריך: 13.11.20 19:11

תלמידי התיכון של בית הספר הריאלי מתכננים להפגין ביום ראשון בשעה 11:00 מחוץ לשערי קמפוס בית בירם במחאה על אי חזרתם ללימודים. מארגני המחאה מציינים כי זו תהיה יריית הפתיחה לפעילות של מטה המאבק הארצי של התיכוניסטים, שאותו מובילים תלמידי בית בירם, כאשר הצעד הבא הוא הפגנה בכנסת. עוד אומרים המארגנים כי אם הממשלה לא תחליט על פתיחת התיכוניים הם יגישו עתירה לבג"ץ.

דוברת המטה גל פורמן, תלמידת כיתה י"ב בריאלי: "המחאה שלנו מגיעה מעומק הפגיעה. אנו מוחים על היעדר שיעורי מחנך ועל היעדר האפשרות לצאת למסעות להכרת הארץ. אנחנו יושבים ונרקבים בבתים, מרותקים למסכים ולומדים אלגברה. עוד רגע אנחנו בצבא, ואת התכנים המשמעותיים לחיים אנחנו כבר לא מקבלים. זה אפילו לא על סדר היום".

 

 

לדבריה של פורמן, התיכוניסטים מבקשים להציג בפני חברי הכנסת תוכנית רמזור משלהם לחזרה לשיעורי חינוך ולמסעות שנתיים: "למרות שכל פעילויות החינוך יכולות להתקיים בחוץ, מדיניות הממשלה עדיין לא מאפשרת לזה לקרות".

יצוין כי לפי מתווה החזרה ללימודים של משרד החינוך, ב-1 בנובמבר חזרו ללימודים תלמידי כיתות א'-ד', וכעת מתנהלים דיונים בקבינט הקורונה באשרי לחזרתם ללימודים של תלמידי כיתות ה' ו-ו' במסגרת דיל פוליטי, ורק לאחר מכן ייכנסו למעגל הלימודים גם תלמידי כיתות י"א ו-י"ב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא הלכתם בתוך בית הספר עם מסכות במשך חודשים כשפתחומאחרי הגל הראשון.
    עשיתם מסיבות בבתים ועדיין עושים עם עשרות בני נוער שנדבקים ומדביקים עוד בני משפחה.
    עכשיו אתם מתלוננים??

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שומרים על הבריאות שלכם ושל בני המשפחות שלכם. ומוטב שתגידו תודה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין שום בעיה ללמוד בי"א י"ב מהבית. וכמו שמשתחררים מהצבא שורדים גם בלי הטיול הגדול אפשר לחיות מצויין בלי המסעות וההכנה לצבא בלאו הכי לא עוזרת לחייל המתגייס.

  4. אימא מודאגת חחחחח

    הלוואי שהילד שלי יגצה לחזור ללימודים אין מאושר יותר ממנו מהמצב….הוא שמח וכמעט כל תלמיד שאני מכירה מאושר…כתבה מוזרה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר