תלמידים צועדים בחוף הים (צילום: דוברות בית הספר הריאלי)
תלמידים צועדים בחוף הים (צילום: דוברות בית הספר הריאלי)

תלמידי הריאלי יצעדו 161 מיליון צעדים למען עמותה המסייעת לחולי סרטן

במטרה לעודד פעילות גופנית הציב בית הספר לתלמידיו ולמוריו יעד צעידה וריצה של 161 מיליון צעדים בשבוע, כאשר הצעדים נספרים באמצעות אפליקציית Rumble. למשפחות התלמידים מוצע להמיר כל 1,000 צעדים בשקל אחד שייתרם לעמותת סאנרייז-כץ המסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם

פורסם בתאריך: 23.11.20 11:16

הנהלת בית הספר הריאלי הציבה ל-4,200 תלמידיו, למורים, לאנשי הצוות ולגמלאים שלו יעד צעידה וריצה של 161 מיליון צעדים בשבוע במסגרת פרויקט לעידוד של פעילות גופנית. הפרויקט החל אתמול (ראשון) ויסתיים ביום שבת, כאשר הצעדים נספרים באמצעות אפליקציית Rumble.

לכל שכבת גיל בבית הספר הוגדר מספר הצעדים שהתלמידים אמורים לצעוד, ובסופו של כל יום נערכת ספירה. שיאה של הפעילות יהיה בימים רביעי-שישי, שבהם יעזבו התלמידים את המסכים וייצאו ביחד להליכה מאורגנת ברחבי חיפה. בתוך כך, הנהלת בית הספר רתמה את קהילת הריאלי לתרום לעמותת סאנרייז-כץ המסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, והיא חלק מארגון בין לאומי שמושבו בניו יורק. במסגרת זו יוצע למשפחות התלמידים להמיר כל 1,000 צעדים שילדם צעד בשקל אחד שייתרם לעמותה.

 

 

לדבריו של מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב, אתמול כבר נספרו 40 מיליון צעדים: "הגדרנו שבוע של הליכה וריצה דווקא בתקופה מאתגרת זו כדי להוציא את הילדים ואת המורים מהמסכים. אנחנו מזמינים אותם ללכת ביחד עם כל בני המשפחה ולספור צעדים. השילוב של פעילות גופנית ותרומה לקהילה תואם את החזון של בית הספר להיות מוסד חינוכי איכותי, מוביל ומתווה דרך שמכוון את תלמידיו להיות בני אדם מעורבים ומשפיעים בחברה הישראלית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר