ח"כ אלכס קושניר ושרון רופא אופיר בהפגנה של הורי בית הספר גבריאלי
ח"כ אלכס קושניר ושרון רופא אופיר בהפגנה של הורי בית הספר גבריאלי

הורי גבריאלי מחו, חבר הכנסת וסגן ראש העיר באו לתמוך

בהפגנה שקיימו הורים לתלמידים בבית הספר גבריאלי במחאה על ההחלטה לסגור את בית הספר השתתפו גם ח"כ אלכס קושניר ממפלגת ישראל ביתנו, יו"ר מטה הנשים של המפלגה שרון רופא אופיר וסגן ראש העיר לזר קפלון מסיעת חיפה ביתנו. קושניר: "יש לעצור לאלתר את סגירתו של גבריאלי"

פורסם בתאריך: 21.2.21 19:41

הורים לתלמידים בבית הספר גבריאלי הפגינו היום (ראשון) במחאה על ההחלטה של עיריית חיפה ומשרד החינוך לסגור את בית הספר בסוף שנת הלימודים ולפזר את תלמידיו בין בתי הספר בשכונת נוה שאנן. בהפגנה השתתפו גם ח"כ אלכס קושניר ממפלגת ישראל ביתנו, יו"ר מטה הנשים של המפלגה שרון רופא אופיר וסגן ראש העיר לזר קפלון מסיעת חיפה ביתנו שבאו להביע תמיכתם במאבקם של ההורים.

קושניר: "כאשר פנו אלי נציגי ועד ההורים פניתי למחוז הצפון במשרד החינוך בדרישה למצוא פתרון חלופי ומיידי לסוגיה. לצערי, עד לרגע זה לא קיבלתי תשובה לפניותי. סגירתו של גבריאלי, שידוע כבית ספר המשלב את הקהילות השונות תמיט אסון על השכונה ועל ערך החיים המשותפים בה". קושניר שלח מסר גם לראש העיר עינת קליש רותם ואמר: "אני קורא מכאן שוב לראש העיר ולמשרד החינוך – יש לעצור לאלתר את סגירתו של גבריאלי".

 

 

רופא אופיר, אשר מועמדת לכנסת מטעם ישראל ביתנו, הביעה את התנגדותה למהלך: "בית הספר גבריאלי הוא פנינה בלב השכונה שבה קיים מרקם תושבים ייחודי שמאפיין את חיפה, וסגירתו תכלה את השכונה. כראש מטה הנשים קשה לי להבין כיצד אמהות ואבות שקורסים גם כך תחת הנטל יוכלו להתמודד עם העובדה שילדיהם ייאלצו ללמוד במקומות מרוחקים כל כך".

יאנה סמאר, אמא לילד בכיתה ה' בבית הספר: "קושניר ערך סיור במקום והבטיח שהוא איתנו במאבק נגד סגירת בית הספר ושהוא יעזור לנו ככל שאפשר. גם מבחינתו אין שום סיבה שבית הספר ייסגר, והוא ייאבק לטובת זה, ולא רק לפני הבחירות הקרבות אלא גם אחריהן. פנינו לעוד חברי כנסת ואנחנו מצפים לתשובות מהם".

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. רויטל

    ראש העיר המטורללת ממיתה את העיר.
    אנחנו תושבי העיר ראויים להרבה יותר טוב מהנהגה כמוה

  2. לאה

    ראשך העיר סוגרת בית ספר המשותף לכל המגזרים, ובטח, במקביל תפתח בית ספר לחרדים… המתת לנו את העיר!!!! החזירי לנו את העיר המיוחדת, הנקייה ובעיקר שתשוב העיר לתפארתה , כבעבר…

  3. מה שווה קפלון אם ממשיך לשבת בקואליציה?

    לזר קפלון זה המבחן שלך. לא מספיק דיבורים – צריך גם מעשים. אתה סגן ראש עיר, איפה ההשפעה שלך?

  4. דרושה בחיפה ועדה קרואה

    בואו נספר סקופ: אחרי פיטורי דב חיון נפגשו בחשאי סגני רה"ע עציוני לזר קפלון וחברי מועצה בקואליציה.
    השיחה הייתה קשה מאד ואפיחו דברו לפרק את הקואליציה מול סחטנות אלפר ושס.
    הם דיברו על חוסר תפקוד רהע והחלטות שפוגעות במגזרים שהם מייצגים וכשלון קשה בניהול פוליטי מול משרד הממשלה.
    קפלון אמר שכל הישג לאלפר מגיע תמיד על חשבון המגזר העולים ושכניסת חד"ש תהיה קו פרשת המים לפרק את הקואליציה. לפי משתתף אמר ש"הטיטאניק הזאת התנגשה בכל קרחון אפשרי והוא הזהיר שסחטנות חרדית תביא לפגיעה קשה באמון כל הציבור בהנהגת העיר בצורה חסרת תקדים.
    הוא שוקל להתפטר כבר בחודשים הקרובים.

  5. צ.

    ממש אסור לסגור.. בית ספר גבריאלי מיוחד כל כך.. פנינה מיוחדת.. זה יגמור את השכונה הזאת שיש בה מירקם אנושי מיוחד..הילדים אוהבים את בית הספר הזה.. מאושרים שם..ממש אסור.. לסגור… שובר את הלב..

  6. עציוני וקפלון ניזוקים מכל יום שהם בקואליציה

    לא רק שאין להם שום יכולת השפעה, הם גם ייזכרו בציבור כמי שאיפשרו לקליש להרוס את העיר בשיתוף החרדים. עדיף להם לפרוש כעת ולהיזכר כמי שהצילו את העיר מהשקיעה הבלתי נמנעת שמביאים קליש וההנהלה הנוכחית של העירייה.

  7. יש כתובת לכל הבלאגן במערכת החינוך בעיר בשנתיים האחרונות.

    סיגל ציוני כשלון סדרתי.
    בלאגן מערכתי. ניהול חובבני.
    הבטחות בלי כיסוי.
    מתזזת אלפי ילדים בכל חיפה לבתי ספר רחוקים
    (זה אקולוגי? זה חברתי? זה מצוינות?)
    אין נושא בו יותר מורגשת ירידה תלולה באיכות מאשר בחינוך בעיר.
    סיגל ללא יכולת ניהול המערכת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר