דפנה יעקובוביץ' עם אות ההוקרה
דפנה יעקובוביץ' עם אות ההוקרה

ליאו באק זכה באות הוקרה מנשיא המדינה

נשיא המדינה ראובן ריבלין העניק לחטיבה העליונה של מרכז החינוך ליאו באק אות הוקרה על העשייה הענפה במסגרת המיזם "תקווה ישראלית" ועל פעילותו של בית הספר לביסוס השותפות וההידברות בין המגזרים השונים בחברה הישראלית. וגם: אלו תוצאות הבחירות לכנסת שנערכו בקרב תלמידי כיתות י"ב

פורסם בתאריך: 3.3.21 14:04

אות הוקרה מיוחד מטעם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הוענק לחטיבה העליונה של מרכז החינוך ליאו באק. האות הוענק לבית הספר על העשייה הענפה במסגרת המיזם "תקווה ישראלית" ועל פעילותו לביסוס השותפות וההידברות בין המגזרים השונים בחברה הישראלית. את התעודה קיבלה מנהלת החטיבה העליונה דפנה יעקובוביץ' בשם בית הספר בטקס שהתקיים בבית הנשיא בירושלים.

"תקווה ישראלית" היא תוכנית הדגל של נשיא המדינה אשר נועדה לחיזוק הממלכתיות ולביסוס השותפות בין ארבעת המגזרים המרכזיים המרכיבים את החברה הישראלית – חילונים, חרדים, דתיים וערבים. התוכנית פועלת לקידום השתלבות איכותית של כל המגזרים בחברה ובכלכלה, וליצירת שיתופי פעולה ביניהם בתחומי מפתח ובראשם החינוך.

רכז שכבת י"ב בליאו באק מאור שניר שמוביל את הפרויקט בבית הספר: "עם המיזמים שקידמנו במסגרת 'תקווה ישראלית' נמנים פיתוח מקצועי של הצוות החינוכי; לימוד של זהות מורכבת; סמינר 'מסע ללב החברה הישראלית' הכולל תהליך הכנה מעמיק, מפגשים עם אוכלוסיות מגוונות ועיבוד; וקבוצות 'עתודת מנהיגות לשותפות' בכל שכבה אשר פועלות להנכחת הדילמות וההזדמנויות של היחסים בין הקבוצות השונות בחברה. בתקופת הקורונה הפעילות התעצמה, ולצד מפגשים שונים קיימנו יום 'מחלוקות וגשרים בדמוקרטיה הישראלית' לשכבת כיתות י"ב, שבמסגרתו קיימנו מעמד שכבתי עם דגשים על מצב הדמוקרטיה הישראלית, לאחר מכן סדנאות בחירה בהובלה של אנשי צוות, תלמידים, הורים ושותפים בקהילה, ולסיום נערך פאנל חגיגי לקראת הבחירות הקרבות אשר הותיר רושם עז".

 

 

מנכ"ל ליאו באק הרב אופק מאיר: "תודות לפרויקט עברו המורים והתלמידים תהליך של העמקה בהבנת היחסים המורכבים בין קבוצות בחברה הישראלית. כיאה לעיר שהיא סמל לקיום משותף ובהתאם לרוח של ליאו באק, אנו כאנשי חינוך פועלים לדיוק התכנים הפדגוגיים הקיימים ולבניית פלטפורמות בית ספריות ייעודיות לחינוך לשותפות, לסובלנות ולאחווה בין המגזרים השונים בחברה".

בפאנל לקראת הבחירות השתתפו חברי כנסת שניהלו דיון עם התלמידים בהנחייתה של אשת התקשורת נורית קנטי, והוא התקיים במקביל לטקס שנערך בבית הנשיא. בסיומו של הפאנל הצביעו תלמידי השכבה, שרובם יצביעו גם בבחירות הקרובות לכנסת, ולאחר ספירת הקולות גרפה יש עתיד 22.5 אחוז מהקולות. העבודה זכתה ב-18.1 אחוז מהקולות, ימינה 14 אחוז, הליכוד 12.2 אחוז, מר"צ 10.7 אחוזים, תקווה חדשה 8.9 אחוזים וישראל ביתנו 5.2 אחוזים. את הרשימה סוגרות כחול לבן עם 2.2 אחוזים והכלכלית החדשה והרשימה המשותפת עם 1.1 אחוז כל אחת.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אמא לתלמידים

    כל הכבוד למנהלת דפנה. מנהלת ענקית משכמה ומעלה.
    בית ספר מעולה ומנוהל כראוי, ראוי לאלפי שבחים ותמיכות.
    חבל שהנהגת העיר חיפה הנוכחית פגעה וממשיכה לפגוע בבית הספר מבחינות רבות.

  2. חברת קהילת ליאו באק

    כל הכבוד לליאו באק ולנהלת התיכון וצוות המורים!
    מוסד חינוכי שתמיד נמצא בראש המצויינות והחדשנות.
    חתירה לפלורליזים וקבלת כל קשת המגזרים והאנשים.
    רק בהנהגת העיר לא רואים את הטוב במוסד כזה שמפאר את העיר.

  3. ליאת

    ברכות על הפרס ! אבל זה לא יצליח להסתיר את הצלילה וההתרסקות של המוסד עם המנכ"ל ההזוי הזה שסגר את מועדון הספורט והמתנ"ס.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר