בית הספר גבריאלי (צילום: יאנה אסמר)
בית הספר גבריאלי (צילום: יאנה אסמר)

ועד ההורים בגבריאלי לראש העיר: "כבדי את הוראת משרד החינוך"

במכתב ששלחה יו"ר ועד ההורים של בית הספר גבריאלי גילה מזרחי לראש העיר עינת קליש רותם היא דורשת להשאיר את בית הספר פתוח בשנה הבאה, תוך שיקום המערכת החינוכית שלו, רענון בצוות החינוכי והעלאתו על מסלול איכותי: "אנו נחושים להעלות את בית הספר על דרך המלך"

פורסם בתאריך: 8.3.21 17:38

ועד ההורים של בית הספר גבריאלי בשכונת נוה פז שלח לראש העיר עינת קליש רותם מכתב ובו דרישה להשאיר את בית הספר פתוח בשנה הבאה, תוך שיתוף פעולה בין הצדדים, שיקום המערכת החינוכית בבית הספר, רענון בצוות החינוכי ומיצוי כל האפשרויות להעלאתו של בית הספר על מסלול איכותי שיטיב עם השכונה.

כזכור, עיריית חיפה ומשרד החינוך החליטו לסגור את בית הספר גבריאלי בתום שנת הלימודים ולפזר את תלמידיו בין בתי הספר בנוה שאנן. ההורים פתחו בשורה של צעדי מחאה וגייסו לעזרתם את תנועה ישראלית ואת ח"כ אלכס קושניר ממפלגת ישראל ביתנו.

במכתב, שכותרתו היא "השארת בית ספר גבריאלי פתוח והעלאתו על מסלול ראוי" כתבה יו"ר ועד ההורים גילה מזרחי: "אנו, הורי בית הספר גבריאלי, בוחרים ודורשים את המשך פעילותו של בית הספר לשנת הלימודים תשפ"ב ואילך. לשמחתנו, משרד החינוך והשר העומד בראשו מבינים את חשיבות העניין, והשר הביע את תמיכתו בכך. לכן יש לפעול בהתאם להוראת משרד החינוך, ובעבודה משותפת עם מחוז חיפה לעשות בירור עומק בכשלים הניהוליים שהביאו את בית הספר למצבו הנוכחי, להסיק את המסקנות, לפעול בהתאם להן ולהעלות אותו על דרך המלך כדי שלילדים יהיה בית ספר שכונתי מעולה כפי שהם ראויים לו".

 

 

עוד כתבה מזרחי כי "גם בתקופה הנוכחית, עם חזרתם של הילדים מהסגר, יש לדאוג כי צוות הניהול וההוראה ימלאו את תפקידם על הצד הטוב ביותר. אנו רואים את הכשל הזה ממשיך גם לאחר שנמנעו מהילדים לימודים בבית הספר במשך תקופה ארוכה ומשמעותית כל כך".

במכתב העלתה מזרחי דרישה "לפתוח מחדש ומיד את הרישום לשנת הלימודים הבאה" וביקשה "לשקול תוכנית הבראה לבית הספר בשיתוף עם ההורים". כמו כן כתבה מזרחי לקליש רותם כי "כראש העיר האחראית על שלום ילדינו ועל חינוכם, אנו מצפים כי תכבדי את רצון ההורים ואת הוראת משרד החינוך. אנו נחושים להעלות את בית הספר על דרך המלך ולא לתת להזנחה רבת שנים להיות מכשול בפני ילדינו לזכות הבסיסית לחינוך מעולה ולחיי קהילה בשכונתם".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הגיע זמן להעיף את ציוני

    ה"אמא של כל הילדים" סיגל ציוני נתפסה בשקר גס שזו "דרישת משרד החינוך לסגור".
    היה להם נוח לקחת שכונה חלשה, להלביש עליה תירוצים לסגירה, ואז כמו יהב שמסר לחרדים את בי"ס הקישון,
    לפזר את התלמידים שכבר לא יחזרו כמובן, ולטעון שאין ביקוש לבית הספר אז אפשר לתת גם אותו כישיבה חרדית.
    ההבדל הוא שאז הציבור היה רדום ואדיש
    ועכשיו ההתחרדות כל כך בולטת ובוטה שהציבור החילוני בחיפה התעורר סוף סוף.
    הגיע זמן להבהיר לגברת ציוני, שהילדים החילונים לא "מתפזרים" לשום מקום ויש להם שכונה ובית ספר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר