סיור היערכות לחירום במפעלי קבוצת בזן (צילום: דוברות בזן)
סיור היערכות לחירום במפעלי קבוצת בזן (צילום: דוברות בזן)

בזן ערכה סיור היערכות לחירום בתחומה

בסיור השתתפו צוותים של פיקוד העורף, המשרד להגנת הסביבה וכבאות והצלה. הצוותים בחנו את היערכות הקבוצה בנושא חומרים מסוכנים בחירום ואת היערכות המפעלים

פורסם בתאריך: 1.11.23 11:50

הבוקר (רביעי) התקיים סיור ביקורת בנושא חומרים מסוכנים בתחומי מפעלי קבוצת בזן.

כחלק מההיערכות למצב החירום, יזמה קבוצת בזן סיור של נציגי הגורמים המוסמכים בעת מצב מיוחד בעורף, בהובלת פיקוד העורף ובשיתוף המשרד להגנת הסביבה וכיבוי אש. הצוותים בחנו את היערכות הקבוצה בנושא חומרים מסוכנים בחירום ואת היערכות המפעלים.

 

 

מפעלי בזן הם מפעלים חיוניים, השומרים על הרציפות האנרגטית של משק האנרגיה ומספקים חומרים ללקוחות הפטרוכימיה. קבוצת בזן עומדת במשימה לאומית זו באמצעות 1,500 העובדים ותוך מיצוי הפוטנציאל של צי האוניות שלה.

מאז 12 באוקטובר פועלת קבוצת בזן תחת הוראה של שר האנרגיה והתשתיות, ישראל כ"ץ, המחייבת אותה לפעול לטובת רציפות משק האנרגיה ואספקת חומרים חיוניים. אתמול ביקר השר כ"ץ יחד עם צוותו בקבוצת בזן, וקיבל סקירה מקיפה אודות ההיערכות של בזן למלחמה ודרכי התנהלות של החברה בשגרת הלחימה. השר שיבח במהלך הפגישה את תפקודה של החברה ועובדיה בשבועות הראשונים ללחימה, והדגיש כי בתי הזיקוק הם נכס אסטרטגי של מדינת ישראל ותפקודם חשוב לשמירת הרציפות האנרגטית של המשק.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר