בתי הזיקוק. (צילום: רמי שלוש)
בתי הזיקוק. (צילום: רמי שלוש)

אפשרות: איחוד הדיון בשתי העתירות נגד הרחבת הבנייה בבז"ן

כך מהחלטת ביניים שקיבל בית המשפט המחוזי בחיפה. 13 מהמשיבים בעתירה של הרשויות המקומיות הם גם המשיבים בעתירה של ארגוני איכות הסביבה

פורסם בתאריך: 20.8.17 19:28

מהחלטת ביניים שקיבל בית המשפט המחוזי בחיפה עולה כי קיימת אפשרות לאיחוד הדיון בשתי העתירות שהוגשו לאחרונה נגד התוכנית להרחבת הבנייה במתחם בתי הזיקוק – עתירתן של שמונה הרשויות המקומיות ועתירתם של שלושת ארגוני איכות הסביבה.

העתירה של הרשויות המקומיות הוגשה בשבוע שעבר, כשלושה שבועות לאחר שהוגשה העתירה של ארגוני איכות הסביבה. בהחלטתו מהשבוע שעבר להורות למשיבי העתירה של הרשויות המקומיות, ובהם המועצה הארצית לתכנון ובנייה וחברת בז"ן, להשיב לעתירה עד 17 בספטמבר ציין סגן נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה ד"ר רון שפירא כי "עתירה זו מעוררת, על פניו ועל פי טענת העותרות, שאלות דומות" לאלה הנובעות מעתירת ארגוני איכות הסביבה, ולכן הוא מורה למשיבים להתייחס במסגרת תגובתם לעתירה גם "לאפשרות שמן הסתם תועלה בעתיד לאיחוד הדיון בעתירות".

יצוין כי 13 מהמשיבים בעתירה של הרשויות המקומיות הם גם המשיבים בעתירתם של ארגוני איכות הסביבה. האפשרות לאיחוד הדיון בשתי העתירות הוזכרה גם בעתירתן של הרשויות המקומיות, שבה צוין כי "לאחר הגשת עתירה זו תוגש בקשה לאיחוד הדיון בעתירות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר