מיכל האמוניה (צילום: צבי רוגר)
מיכל האמוניה (צילום: צבי רוגר)

נציגי עיריית חיפה התפטרו מוועדת האמוניה

במכתב ליו"ר הוועדה מתלוננים הנציגים על כך שהוועדה אינה מתנהלת, אינה מקיימת דיונים ולא מאפשרת להם להציג את עמדתם הכוללת חוות דעת של חברה מובילה בעולם לניהול סיכונים

פורסם בתאריך: 29.11.17 17:30

נציגי עיריית חיפה ועמותת צלול הגישו היום (רביעי) את התפטרותם מהוועדה לבחינת חלופות לייבוא אמוניה בשל טענות על התנהלות הוועדה.

במכתב ליו"ר הוועדה איתן בן דוד כתבו הנציגים פרופ' עמוס נוטע ואל"מ יורם אילן: "לצערנו אנו נאלצים להפסיק את השתתפותנו ואת פעילותנו כחברי הוועדה לבחינת חלופות לייבוא אמוניה לישראל. בשלב זה מדובר בהודעה בלבד, ובהמשך יועבר מסמך מלא ומקיף של כלל טענותינו. בבסיס הודעה זו מונחת העובדה כי הוועדה אינה מתנהלת ואינה מקיימת את דיוניה לפי כתב המינוי שניתן לה מאת ראש ממשלת ישראל, לרבות קיום סדרי עבודתה".

 

 

השניים טוענים במכתבם כי הוועדה אינה פועלת בהתאם למטרות ולמהות שלשמן היא מונתה מכיוון שמחבריה נמנעת האפשרות לפנות לגורמים הרלוונטיים ולקבל חוות דעת ותרחישים לגיבוש ההמלצות.

עוד מוסיפים נוטע ואילן: "חמור מכך – נמנעה מאיתנו עד כה האפשרות להצגת עמדתנו המלאה והמקיפה, הכוללת את דוח חברת D.N.V שהיא מהחברות המובילות בעולם בניהול סיכונים. אי מתן האפשרות לקבלה ולהצגה של המידע המלא והמקיף בפני חברי הוועדה עלול להביא לקבלת החלטות שגויות שתוצאותיהן הן סיכון חיי אדם ופגיעה בבטיחות ובביטחון של הציבור".

מהמטה לביטחון לאומי נמסר בתגובה: "הודעתם של נציגי עיריית חיפה מגיעה לאחר שהוועדה כבר סיכמה את מסקנותיה. הם השתתפו בהצבעה ורק עתה, לאחר שעמדתם לא נתקבלה החליטו לפרוש".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר