פחים כתומים בקרית חיים (צילום מתוך דף הפייסבוק של עיריית חיפה)
פחים כתומים בקרית חיים (צילום מתוך דף הפייסבוק של עיריית חיפה)

מאבק התושבים הצליח: פחים כתומים יוצבו בקרית חיים

בעקבות תלונות של תושבים בקרית חיים על כך שעיריית חיפה אינה מאפשרת להם למחזר, הודיעה העירייה כי בשבוע הבא היא תציב מאות פחי מיחזור כתומים בקרית חיים מערבית ובקרית שמואל

פורסם בתאריך: 23.1.20 13:37

עיריית חיפה תציב בשבוע הבא מאות פחי מיחזור כתומים בקרית חיים מערבית ובקרית שמואל. הטריגר להצבתם של הפחים הכתומים, כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" הוא תלונות של תושבים בקרית חיים על כך שהעירייה אינה מאפשרת להם למחזר.

הפחים שיוצבו בקרית חיים מערבית ובקרית שמואל הם גדולים יותר מהפחים הכתומים שהציבה העירייה בשאר שכונות העיר. בהודעתה של העירייה על הצטרפותן של שתי הקריות אל פרויקט המיחזור לא נמסרו המיקומים שבהם יוצבו הפחים, ותושבים שהגיבו לפרסום בדף הפייסבוק של העירייה הביעו חשש שהפחים יוצבו על המדרכות ויחסמו את המעבר להולכי רגל.

יעל דובינסקי, תושבת קרית חיים שהובילה את המאבק להציב פחים כתומים לקריה, מביעה סיפוק על החלטתה של העירייה: "עדיין לא ראיתי את הפחים אבל כמובן שזו בשורה משמחת. כבר חשבתי להפסיק למחזר. עד כמה אני יכולה לנסוע מדי יום עם אוטו עמוס בניירות, באריזות ובבקבוקי זכוכית שמקומם אינו בפח האשפה הכללי? אני מקווה שהפעם הפחים יישארו כאן יותר זמן מאשר בעבר ושנוכל – כל תושבי קרית חיים – למחזר כפי שעושים זאת בשכונות האחרות בחיפה. עכשיו נותר רק להמתין ולראות היכן יניחו את הפחים. אני מקווה שיש לכך תוכנית מסודרת".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "העירייה רואה חשיבות רבה לנושא המיחזור, ולכן היא פועלת לפי תוכנית עבודה מוסדרת שאושרה לפני כשנה להצבת מיכלי מיחזור בשכונות העיר. בירור פשוט עם העירייה לפני פרסום הידיעה היה מגלה כי קרית חיים וקרית שמואל נכללות בתוכנית העבודה כשלב הבא לביצוע הפרויקט, שהחל היום בקרית חיים ואשר יימשך לפי אותה התוכנית בשכונות נוספות של העיר".

לנוכח תגובתה של העירייה יצוין כי לידיעה הקודמת בדבר תלונותיהם של תושבי קרית חיים בחרה העירייה לא להגיב אף שנשלחה אליה בקשת תגובה מסודרת, כנהוג בכל ידיעה שמתפרסמת ב"כלבו – חיפה והקריות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. שמיל

    העבריינית המורשעת ופטרונה המשופם שבעברו רב הנסתר על הגלוי מגיבים רק כשנוח להם. אי אפשר להאמין למילה שהם אומרים. כל הכבוד לכלבו שחושף את ערוותם ברבים

  2. המאבק הצליח? כאילו זכו בלוטו או בפינוי בינוי:)

    קיבלו פח של זבל והם שמחים?

  3. ארז קרית חיים לצערי

    עיריה פח ויש להם הרבה פחים מיותרים שתושבי חיפה לא רוצים לראות מול העיניים לכן תושבי קרית חיים הצליחו במאבק עלק וכן יהיו פחים בקרית חיים כמה שתירצו גם כך אתם הפח של חיפה

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה ההישג הכי גדול בהיסטוריה של קריית חיים ושמואל

  5. ארז

    בחיפה לא רוצים את הפחים ברחובות אז קרית חיים תקבל את כל הפחים הצלחה גדולה ממש

  6. כחול שמאלן

    שמחים שממחזרים בקבוק שמפו ועוברים בשתיקה כשחוטפים סרטן מבתי הזיקוק
    אכן מוזרים החיפאים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר