עו"ד שרונה אובגש מרגי
עו"ד שרונה אובגש מרגי

כאן עובדת בכיף

פורסם בתאריך: 20.11.22 15:00

@ עו"ד שרונה אובגש מרגי, בעלת משרד בתחום דיני עבודה, ייצגה מעסיק בתביעת ענק של עובד. לאחר משא ומתן בין הצדדים והתדיינות בפני בית הדין סוכם על מחיקת התביעה נגד המעסיק. "כיף לסיים ככה שבוע העבודה שאני כל כך אוהבת לעשות ושהיא בשבילי שליחות", סיכמה עו"ד אובגש מרגי, "לקוח מרוצה הוא סימן לעשייה ולהשגת המטרה".

@ עו"ד בן אסבן, בעל משרד בתחום דיני נזיקין, ייצג לקוח צעיר בן 22, שזכה לקבל מהמוסד לביטוח לאומי קצבת נכות מקסימלית, לאחר שנקבעה לו דרגת אי כושר בשיעור של 100 אחוז לצמיתות. במסגרת הטיפול בתיק ליווינו את הלקוח לוועדות רפואיות בכמה תחומים, תוך הצגת מלוא התלונות והתיעוד הרפואי הרלוונטי, כדי לממש את מלוא זכויותיו", סיפר עו"ד אסבן, "לאחר ימים ספורים עודכן הלקוח שהוא יקבל תשלום קצבה חודשית לעבר ולעתיד בסך של 3,700 שקל בחודש. הכנה נכונה של התיק, איסוף המסמכים הרלוונטיים, הפניה לבדיקות הנדרשות ואופן הצגת הטענות הם אלה שעושים את ההבדל. לא פונים לביטוח הלאומי ללא ליווי של עורך דין הבקיא בתחום על כל רבדיו".

 

עו"ד בן אסבן

עו"ד בן אסבן

 

 

@ לפני קרוב לשנה נפגש עו"ד דור וולך עם לקוחות לסיכום ייצוג, לאחר שנתבעו בסכום הקרוב ל-300,000 שקל. לאחר הגשת כתב הגנה תקיף והתנהלות בין באי כוח הצדדים, וזאת עוד לפני המשך ההליך בבית המשפט, השכילו התובעים, לדבריו של וולך, "להבין כי תביעתם לא תחזיק מים והסכימו להתפשר ולהפחית קרוב ל-90 אחוז מסכום התביעה המקורי. השבוע בשעה טובה ניתן פסק הדין של בית המשפט, ולפיו התביעה נדחתה ולקוחותינו יוכלו לחזור לישון בשקט".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר