עו"ד טל אבריאל
עו"ד טל אבריאל

הגנת "אמת דיברתי"

פורסם בתאריך: 11.12.22 09:32

@ עו"ד טל אבריאל סיים לאחרונה תיק שבו הוא ייצג אשה מבוגרת שנתבעה על ידי גבר ממקום עבודתה על לשון הרע בסך של 300,000 שקל. "הגבר תבע את לקוחתי אחרי שהוא זוכה מכל אשמה בבית דין משמעתי על רקע תלונות הטרדה מינית שהיא הגישה נגדו למשטרה", סיפר עו"ד אבריאל למדור, "על סמך זיכוי מוחלט זה הוא הגיש נגדה את תביעת לשון הרע. טענתי בשמה להגנה לפי סעיף 15 לחוק איסור לשון הרע ולהגנת 'אמת דיברתי', והבהרתי שפסק הדין המזכה כלל אינו יכול להיחשב ראיה בתיק האזרחי. אחרי הגשת תצהירי עדות ראשית הבהיר בית המשפט לתובע שסיכוייו נמוכים, והתביעה נדחתה בהסכמה".

@ השבוע התקיים מפגש נוסף של מיזם הנטוורקינג במחוז חיפה ביוזמתה של ועדת עידוד עסקים וקשרי חוץ ובהובלתן של עוה"ד הלן דורפמן ויפעת שי יוספזון. המפגש התקיים באווירת פסטיבל "החג של החגים", והתקיימה בו הרצאת אורח של איש התקשורת אייל טל.

 

משתתפי מיזם הנטוורקינג

משתתפי מיזם הנטוורקינג

 

 

@ במפגש החמישי של השתלמות בנושא התחדשות עירונית, בריכוזם של עוה"ד רון ברנט ואדיר צבי, הרצו עו"ס שרה טודובר, רכזת חברה ושיתוף ציבור במינהלת התחדשות עירונית חיפה, בנושא "עבודה חברתית במתחמי התחדשות עירונית", ורו"ח ג'אקי ואקים, מנכ"ל ושותף בחברת בילדינג קפיטל ולשעבר גזבר עיריית חיפה, בנושא "מימון עסקאות התחדשות עירונית – בטוחות וליווי".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר