היועצת המשפטית לממשלה עו"ד גלי בהרב מיארה בכנס
היועצת המשפטית לממשלה עו"ד גלי בהרב מיארה בכנס

"אין די בשלטון הרוב כדי להבטיח חירות"

פורסם בתאריך: 1.1.23 10:53

@ בכנס חיפה למשפט ה-13 שנערך כבכל שנה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה השתתפו פיזית או באמצעות הזום בכירי עולם המשפט, ובהם שר המשפטים גדעון סער, היועצת המשפטית לממשלה עו"ד גלי בהרב מיארה, שופטים מבית המשפט העליון ומבית המשפט המחוזי, ובכירים מהאקדמיה ומהפרקטיקה. בכנס התקיימו הרצאות בנושאים שונים ומגוונים, ובהן הרצאתו של ראש בית הספר למשפטים במכללת ספיר ד"ר עידו עשת בנושא "האם מדובר ביחסי עבודה ומתי יש לתת תוקף אליהם – מי מחליט על המסגרת?". יו"ר המושב בהרצאה זו היה נשיא בית הדין האזורי לעבודה חיפה השופט יגאל גלם.

 

נשיא בית הדין האזורי לעבודה השופט יגאל גלם בכנס

נשיא בית הדין האזורי לעבודה השופט יגאל גלם בכנס

 

@ בכנס התייחסו הדוברים לאירועים האחרונים שעלו לכותרות. היועצת המשפטית לממשלה עו"ד גלי בהרב מיארה היתה נחרצת: "אין די בשלטון הרוב כדי להבטיח חירות. בעת הזאת אנחנו נדרשים לערנות מוגברת. שינוי משטרי אינו מתאים להחלטת בזק".

 

 

@ יו"ר לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי אמר במהלך נאומו בכנס על רקע הביקורת שמושמעת נגדו לאחרונה: "ובמה זכיתי על שהבעתי את דעתי? בקללות, בדברי בלע, וכן, גם בהצעת חוק לביטול לשכת עורכי הדין. אז אני אומר לכם – גם אני לא צריך להוכיח כלום. אתם לא תלמדו אותי מהו בית המשפט ומי הם שופטי מדינת ישראל. אני בבתי משפט יום יום, יותר מ-30 שנה, ויש לנו מערכת משפט מצוינת, מערכת צודקת, שופטים משכמם ומעלה, ראויים להפליא, שרואים ורוצים רק את טובת הפרט. אתם לא תלמדו אותי על גורמי אכיפת החוק במדינת ישראל".

@ בכנס נערך גם פאנל בנושא "לשון הרע ברשת ושיימינג בעולם המשפט", ובמסגרתו נתנה עו"ד בתאל מנור עדות מטלטלת מהשטח: "מוות וחיים ביד הלשון נכתב בספר משלי, ולא סתם מיקמו את המוות לפני החיים כי מילים יכולות להרוג. אני חוויתי שיימינג ברשת, והכלים לטיפול בכך הם כמעט אפסיים. חשוב שהדבר יעלה למודעות בכל הגילאים".

 

עו"ד בתאל מנור בכנס

עו"ד בתאל מנור בכנס

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר