עו"ד יפעת שי-יוספזון
עו"ד יפעת שי-יוספזון

אמון הציבור

פורסם בתאריך: 29.1.23 10:01

@ עו"ד יפעת שי-יוספזון השתתפה בפאנל הפלילי של כנס החורף של לשכת עורכי הדין במחוז דרום שעסק בזירת המשפט בראי הלך הרוח הציבורי. עו"ד שי-יוספזון עמדה בדבריה על הקשר שבין חקירות המחלקה לחקירות שוטרים לאמון הציבור, ועל הסיבה שבעטיה הוקמה מח"ש – ביקורת נוקבת של הציבור על כך שלא יעלה על הדעת כי המשטרה תחקור את עצמה. "אני מודה לכל חברי יושבי הפאנל על שיח מרתק וחשוב מאוד בעת הזו", היא אמרה למדור, "ותודה ענקית ליו"ר הלשכה בדרום על ההזמנה להשתתף בפאנל ולייצג את מחוז חיפה בנושא חשוב זה".

@ במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב התקיים הכנס השנתי השישי בנושא קניין רוחני ע"ש עו"ד ארנון גבריאלי ז"ל. הכנס נערך במסגרת שת"פ בין משרד עורכי הדין זליגסון גבריאלי למרכז למשפט וטכנולוגיה בפקולטה, והגיעו אליו בכירי עולם המשפט. בכנס הוענקו מלגות לשלושה סטודנטים מצטיינים בתואר השני במשפט וטכנולוגיה – מוריה סובל, ניקול פלוטקין ועידן גור.

 

 

@ בית המשפט נתן השבוע הפטר מלא ללקוח שיוצג על ידי עו"ד בתאל מנור. "אחרי מאבקים שנמשכו שנתיים מחק בית המשפט יותר מארבעה מיליון שקל. לא ויתרנו ולא התפשרנו על פחות ממחיקה מלאה של כל החובות ועל יציאה לחיים ללא מעמסת חובות", סיפרה עו"ד מנור למדור.

 

עו"ד בתאל מנור

עו"ד בתאל מנור

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר