עו"ד רעות אקהאוז עמויאל (צילום: תמרי גת)
עו"ד רעות אקהאוז עמויאל (צילום: תמרי גת)

מלכת היופי של חיפה

פורסם בתאריך: 22.5.23 08:46

@ עו"ד ונוטריון רעות אקהאוז עמויאל, בעלת משרד עורכי דין בחיפה, תשתתף בתחרות מלכת היופי לאמהות שיזמה ענבל מאור. התחרות תתקיים ב-13 ביוני באשכול הפיס בקרית מוצקין, וכל ההכנסות מהאירוע ייתרמו למיזם "אמהות לומדות לזהות". "כילדה שעברה חרם בגיל 10, כאמא וכעורכת דין לענייני משפחה, חשוב לי להעלות את המודעות בקרב הציבור לכך שפגיעות יכולות להיות לא רק פיזיות ומילוליות, אלא גם בהתעלמות מצרכים בסיסיים, מרגשות ומרצונות של ילד, שלא תמיד יודע לבקש", הסבירה עו"ד אקהאוז עמויאל.

@ ברכות לעו"ד אביעד גלס, שמשרדו נמנה השנה עם משרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום חדלות הפירעון בדירוג היוקרתי של DUNS 100. עו"ד גלס בחר להקדיש את ההצלחה היוקרתי ללקוחותיו ומסר: "זו הזדמנות להודות מעומק הלב ללקוחות שהפקידו בידינו את האינטרס המקודש ביותר עבורם. תודה גדולה לצוות המשרד שמשקיע מזמנו וממרצו עם כל הנשמה, לקולגות היקרים, לכל מי שמצא לנכון להמליץ על שירותיי, למשפחתי האהובה, לבעלי התפקיד ולפרקליטי הממונה שעמם אנחנו באים במגע מדי יום".

 

עו"ד אביעד גלס

עו"ד אביעד גלס

 

 

@ עו"ד דניאל איקן זכתה בתיק חשוב שנוהל בבית המשפט המחוזי הנוגע לרישום זכויות דירה בטאבו. "פסק הדין הזה הוא סיום תיק מורכב שניהלתי במשך יותר משנתיים ואשר הסתיים בהצלחה אדירה", היא סיפרה למדור, "לקוחות המשרד רכשו דירה לפני 30 שנה ושילמו את מלוא התמורה בגינה, אך כאשר פנה אליהם יזם לביצוע פרויקט תמ"א 38, הם הופתעו לגלות כי הדירה כלל לא רשומה על שמם בטאבו וכי נרשמה להם הערת אזהרה בלבד. המשמעות היא שהדירה לא שייכת להם ושהליך התמ"א לא יכול לצאת אל הפועל. הסתבר שעורכת הדין שייצגה את הצדדים בעסקה לא סיימה את רישום הזכויות בטאבו, והמוכרים עזבו את הארץ לפני שנים רבות כך שאין אפשרות ליצור עמם קשר, ולמעשה הלקוחות לא יכולים לעשות שום פעולה בדירה. לאחר בניית אסטרטגיה ובאמצעות חקירה מעמיקה של התיק הוגשה על ידי משרדי תביעה לבית המשפט המחוזי בחיפה שיצהיר כי מלוא זכויות הבעלות שייכות ללקוחותיי. בסיום ההליך זכו הלקוחות בדירה בשלמותה ללא כל תשלום נוסף, והיום, לאחר תהליך ארוך, אפשר סוף סוף להגיד שהם בעלי מלוא זכויות הבעלות בדירה". ולעו"ד איקן יש גם טיפ חשוב: "אם אתם נתקלים במצב משפטי סבוך ולא רואים את האור בקצה המנהרה, צרו קשר עם משרדי, ואנו נדאג לפתרון מקצועי ויעיל בדרכים יצירתיות ועם חשיבה מחוץ לקופסה".

 

עו"ד דניאל איקן

עו"ד דניאל איקן

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר