עוה"ד עידן פלנסיה וגיא אלון
עוה"ד עידן פלנסיה וגיא אלון

ביזנס אנד פלז'ר

פורסם בתאריך: 22.5.23 08:45

@ עוה"ד עידן פלנסיה וגיא אלון הגיעו ביחד לחגיגות יום ההולדת של איש היח"צ החיפאי טל הרוש, שנערכו בפאב הסליק במרכז הכרמל. השניים שוחחו ארוכות על ענייני לשכת עורכי הדין וכמובן שגם על הבחירות שבפתח.

@ עו"ד איהאב זובידאת ייצג נאשם החשוד בזיוף ובהונאה, והצליח לשכנע את בית המשפט כי מדובר במעצר שווא וכי מרשו לא היה חלק מהמקרה הנטען. בתום הדיון הוא המשיך לפגישות עם לקוחות אחרים, ושב במהירות לבית המשפט לדיון נוסף.

 

עו"ד איהאב זובידאת

עו"ד איהאב זובידאת

 

 

@ עו"ד יעקב פלדשטיין שיתף את קוראי המדור על מקרה מעניין שבו עוסק משרדו: "מרשנו נפגע קשה בתאונת עבודה כשנפל ממתקן הרמה. נכותו עומדת כעת על 50 אחוז, ובשל כך הוא מקבל קצבה של 14,000 שקל בחודש, כאשר לנוכח גילו הצעיר מדובר במיליוני שקלים במצטבר. למרות זאת לא הסתפקנו בכך. מרשנו טען לטינטון שנגרם כתוצאה מהנפילה ולנזקים פלסטיים שעליהם הוא לא קיבל נכות. בנושא הנזקים הפלסטיים אנו עומדים בפני דיון בבית הדין אחרי שערערנו על קביעת הוועדה. בעניין הטינטון התביעה נדחתה בטענה שהתלונות החלו זמן ממושך לאחר החבלה, אך הוכחנו שהוועדה טעתה, והתיק הוחזר אליה. לצערנו, הוועדה נשארה בעמדתה תוך ושינתה את הנימוק בטענה שמנגנון החבלה לא יכול לגרום לטינטון. פנינו שוב לבית הדין, שקיבל שוב את טענתנו, והתיק הוחזר לדיון חדש, בתקווה שהפעם הוועדה תשנה דעתה".

 

עו"ד יעקב פלדשטיין

עו"ד יעקב פלדשטיין

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר