ד"ר ליהי יונה
ד"ר ליהי יונה

מי זוכה להכרה משפטית ומי לא

פורסם בתאריך: 28.5.23 10:09

@ ברכות לד"ר ליהי יונה שתצטרף בשנה הבאה לסגל אוניברסיטת חיפה כמרצה בכירה בתקן משותף בפקולטה למשפטים ובבית הספר לקרימינולוגיה. ד"ר יונה היא בוגרת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת חיפה, תואר שני ודוקטורט מאוניברסיטת קולומביה ופוסט דוקטורט מאוניברסיטת הארוורד, וכעת היא בעיצומו של פוסט נוסף באוניברסיטת חיפה. "המחקר שלי מתעסק בשאלות של נקודות המפגש שבין זהות למשפט ומערכות אכיפת החוק", היא סיפרה למדור, "אני מתעניינת באופן שבו קבוצות זהות, כאלו שזוכות להכרה משפטית וכאלו שעוד לא, מנתבות את האינטראקציות שלהן עם המדינה מתוך ומחוץ לזהות שלהן. בין השאר כתבתי ופרסמתי בהקשר הזה על מזרחים, על טרנסג'נדרים ועוד. החזרה הביתה לאוניברסיטת חיפה היא התגשמות חלום מבחינתי, ואני לא יכולה לחכות להתחיל".

 

 

@ עו"ד שלומי סימון חזר מדיון ארוך בתל אביב כאשר החליט להגיש תביעה נגד חברת הביטוח הפניקס בשמו של לקוח שנפגע בתאונת דרכים. סיטון דחה הצעה של החברה לשלם ללקוח 7,000 שקל, וצחק אחרון כאשר נפסק כי ישולמו ללקוח יותר מ-400,000 שקל.

 

עו"ד שלומי סימון

עו"ד שלומי סימון

 

@ עו"ד אלינה דרנקר הרצתה במכללה למינהל לקהל של נשים מקליניקות לזכויות נשים על החוק, כיצד הוא משרת אותן ואיך העולם הנזיקי משתלב בכך. "אני מרצה בכמה קורסים במוסדות אקדמיים רבים", סיפרה עו"ד דרנקר, "אבל זה היה יום מיוחד".

 

עו"ד אלינה דרנקר

עו"ד אלינה דרנקר

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר