עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן

גם זו עילה לגירושים

פורסם בתאריך: 28.5.23 10:08

@ עו"ד שרין סולן שיתפה במקרה מעניין שהונח על שולחנה: "הסיפור שלפנינו לא יכול לקרות בשום מקום אחר בעולם חוץ מאשר בביצה התובענית שאנו חיים בה ושבתוכה כולם נגד כולם. בני זוג הכירו לפני שבע שנים. בחמש השנים האחרונות הם חיו כזוג לכל דבר בדירה שכורה ועבדו לפרנסתם, וביחד השתכרו קרוב ל-75,000 שקל בחודש. לפני חמישה חודשים החליטו בני הזוג להינשא ועשו זאת בסטייל במקום הכי נחשב באירוע נוצץ אל תוך הלילה. 'יש לנו חבר'ה צעירים שיודעים לחגוג ומשפחות גדולות משני הצדדים, והיה חשוב לנו לעשות חתיכת אירוע אחרי כל השנים שהיינו יחד', הסבירה האשה. בהסכמה כתבו בני הזוג על ההזמנה כי אין להביא מזומנים בגלל 'בעיות אבטחה באולם ובגלל מכת הזיופים בארץ'. למחרת, כשפתחו את המעטפות, התברר כי 35 אחוז מהמתנות היו במזומן ורובם מהצד של הורי הבעל. אז גם התברר כי חלק מהכסף היה מזויף. לא מדובר בסכומים גדולים, אבל 9,700 שקל היו מזויפים, והאשה בעצה אחת עם בעלה שלחה הודעות לבעלי המעטפות, כי ידעה שפעלו בתום לב, אם הם מוכנים להחליף לכסף מקורי. כמה ימים לאחר הפנייה ל-15 האורחים הסתבר ש-11 מהם נעלבו מאוד מההודעות. הטענות הופנו להורי הבעל. 'אצלי זה היה עניין עקרוני, ולא פעלתי מאחורי גבו של בעלי', הסבירה האשה. 'אני לא צריכה לשאול את חמותי מה לעשות אם אני מקבלת מחברים שלהם כסף מזויף כמתנה. מדובר במכת מדינה, ורציתי שאנשים יידעו'. חודש לאחר החתונה ולנוכח התנהגותה של האשה שהוגדרה על יד הורי בעלה 'תוקפנית בלתי מובנת וקטנוניות', טען הבעל: 'אשתי היתה צריכה להבליג ולוותר על הכסף המזויף, מה גם שהיא יודעת שנותני המתנה עשו זאת בתום לב'". עו"ד סולן מבהירה כי במקרים כאלה עילת הגירושין אינה מבוססת דיה, וספק אם הבקשה תעבור בקלות כשאחד הצדדים מתנגד. בני הזוג נשלחו להליך של יישוב סכסוך, ורק בסיומו יתברר אם תביעת הגירושים תצא לדרך.

 

 

@ הכל התחיל בסכסוך בין שכן לשתי שכנות על חלוקת שטחים משותפים במקרקעין. הסכסוך גרר אלימות וצווי מניעה להטרדה מאיימת, ולאחר דין ודברים הגיעו עוה"ד רינת קלי אלמקייס וקארין אהרון להסכם חלוקה אשר מספק את שני הצדדים ומחזיר אותם לשכנות טובה. אלא שאז צצה בעיה חדשה: לאחר שהפתרון נסגר ונחתם, שתי השכנות שהיו באותו הצד הסתכסכו גם הן, ולאחר משא ומתן מפרך הצליחו עוה"ד אלמקייס ואהרון למצוא פתרון אשר יספק גם אותן.

 

עו"ד רינת קלי אלמקייס (צילום: גיל נחושתן)

עו"ד רינת קלי אלמקייס (צילום: גיל נחושתן)

@ מפגש נטוורקינג נוסף בהובלתן של עוה"ד יפעת שי יוספזון והלן דורפמן נערך בלשכת עורכי הדין במחוז חיפה. המפגש יוחד למתן טיפים בתוכנת האקסל על ידי עו"ד משה אסף.

 

מפגש הנטוורקינג

מפגש הנטוורקינג

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר