עו"ד אדיר צבי
עו"ד אדיר צבי

קיץ על החוף

פורסם בתאריך: 11.6.23 08:45

@ עו"ד אדיר צבי, שמתמודד לראשות ועד המחוז בלשכת עורכי דין במסגרת רשימת אחדות בלשכה, כנס בחירות בביץ' קלאב בהשתתפותם של נבחרי ציבור, אנשי עסקים ועורכי דין.

@ עו"ד יניב לנקרי החליט לתפוס צד ולתמוך בעו"ד אדיר צבי בבחירות לתפקיד יו"ר ועד מחוז חיפה. כעת הוא קורא הבוקר גם לחבריו לתמוך בעו"ד צבי: "מה שמניע אותי זה טובת לשכת עורכי הדין וטובת הציבור שחווה טלטלה קשה מהתנהלותם של ראשי הלשכה בכל הכרוך בטוהר מידות. אנחנו מחויבים להחזיר את כבודו האבוד של המקצוע. אין לי שום אינטרס אישי – לא שוריינתי בשום רשימה – מלבד הצורך המיידי בריפוי מוסדות הלשכה. עו"ד שאדי סרוג'י הוא חבר אישי, אדם ערכי ועורך דין מצוין, אבל הוא משתייך ל'חבורה של עו"ד תמי אולמן שחברה לעו"ד עמית בכר, אשר חוזר על אותה הטעות שעשה קודמו כאשר הוא מופיע ולוקח צד בשם חברי לשכת עורכי הדין בהפגנות קפלן. הוא הופך גוף סטטוטורי – לשכת עורכי הדין – לגוף פוליטי שלא כדין".

 

עו"ד יניב לנקרי

עו"ד יניב לנקרי

 

 

@ כנס תומכים של רשימת תנופה בראשותו של עו"ד שאדי סרוג'י נערך בביתה של עו"ד פולי אברהם בקרית אתא. לאחר הכנס הודה עו"ד סרוג'י לראש העיר יעקב פרץ ואמר: "אני מודה לפרץ שכיבד אותנו בנוכחותו במפגש. הודיתי לו על כך שהוא אפשר למספר 2 שלו בעירייה וממלא מקומו עו"ד מימון טולדנו להיות גם מספר 2 שלי ברשימת תנופה".

@ מפגש פסגה של עורכי הדין החברים ברשת HPL נערך במשרדה של עו"ד רעות אקהאוז עמויאל, ובו השתתף גם עו"ד שאדי סרוג’י, אשר מתמודד לראשות ועד המחוז במסגרת רשימת תנופה. "כבר שנים שעו"ד סרוג'י הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו ומבלה ביחד איתנו באירועים השונים של הרשת", סיכמה עו"ד יפעת שי-יוספזון, מייסדת רשת משרדי עורכי דין HPL ומס׳ 5 ברשימת תנופה, "זה אך טבעי שלאחר היכרות רבת שנים, חברי הרשת יביעו תמיכה מוחלטת ונרחבת בו וברשימה שלו".

 

עוה"ד שאדי סרוג'י, רעות אקהאוז עמויאל ויפעת שי-יוספזון

עוה"ד שאדי סרוג'י, רעות אקהאוז עמויאל ויפעת שי-יוספזון

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר