הטקס לכבוד עו"ד ניית'ן סילברסטין
הטקס לכבוד עו"ד ניית'ן סילברסטין

כשמגיע מגיע

פורסם בתאריך: 18.6.23 09:28

@ אוניברסיטת חיפה העניקה תואר דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד לעו"ד ניית'ן סילברסטין על מסירותו להבטחת חוסנה של החברה הישראלית באמצעות קידום ההשכלה הגבוהה, על מחויבותו כלפי מדינת ישראל, על תמיכתו בפקולטה למשפטים של האוניברסיטה, מתוך הכרה בתרומתם של הוריו מקס סילברסטין ואליזבת' בלום סילברסטין לקהילת יהודי ארצות הברית וכאות הוקרה למורשתם. את האירוע הנחתה ד"ר תמי הראל בן שחר, ובמהלכו הרצאתה נשיאת בית המשפט העליון בדימוס השופטת דורית בייניש.

@ לשכת עורכי הדין במחוז הצפון אירחה משלחת של יועצים משפטיים ומשפטנים מז'נבה, שעוסקים בעיקר בתחום זכויות אדם. הביקור התקיים במסגרת פרויקט של המחוז לאירוח משלחות של אנשי משפט מכל העולם. את פניהם של האורחים קיבלו יו"ר הלשכה במחוז הצפון עו"ד מוחמד נעאמנה, יו"ר ועדת משלחות עו"ד עיסאם אבו נסאר, פרקליט מחוז צפון עו"ד איתן לדרר, המשנה לפרקליט מחוז הצפון (אזרחי) עו"ד חנין מוויס סמעאן, מנכ"ל מחוז הצפון עו"ד פארוק עומרי ועו"ד טל אברהם מהסניגוריה הציבורית במחוז הצפון.

 

ביקור המשלחת מז'נבה

ביקור המשלחת מז'נבה

 

 

@ עו"ד בלהה מצגר נבחרה לייצג פרויקט פינוי-בינוי של 1,000 דירות באילת.

 

עו"ד בלהה מצגר

עו"ד בלהה מצגר

 

@ בלשכת עורכי הדין מחוז צפון נערך טקס הענקת תעודות רישיון נוטריון. בין מקבלי התעודה היתה גם עו"ד רעות אקהאוז-עמויאל שאמרה למדור: "המטרה בהוצאת הרישיון היא לתת מענה כולל ללקוחותיי תחת קורת גג אחת".

 

עו"ד רעות אקהאוז-עמויאל

עו"ד רעות אקהאוז-עמויאל

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר