עו"ד סופי ספקטור (צילום: דימה ולרשטיין)
עו"ד סופי ספקטור (צילום: דימה ולרשטיין)

צוואה על מפית

פורסם בתאריך: 23.7.23 09:24

@ סיפור של צוואה שכתבה מנוחה על מפית מלפני 20 שנה ואשר גרמה לנתק מוחלט בין שני ילדיה הגיע לפתחה של עו"ד ומגשרת סופי ספקטור, כאשר נכדיה של המנוחה מצד אחד משני ילדיה פנו אליה בבקשה לקיים את הצוואה.

עו"ד ספקטור, איך העניין נפתר?

"זהו הליך מסורבל וקשה, מה גם שאף אחד מהעדים לא נמצא עוד בין החיים. במשך החודשים האחרונים פעלתי בפינצטה מול רשם הצוואות והירושות, ובסופו של דבר הצלחתי לשכנע אותו לתת תוקף לצוואה על המפית. על הדרך נעשו מאמצים כבירים והופעלו הרבה קסמים כדי לאחד את שתי המשפחות, כלומר את ששת הנכדים שהפעם האחרונה שבה הם ראו האחד את השני היתה לפני 20 שנים, והיום כבר יש להם ילדים קטנים. כמי שעוסקת בתחום הניכור המשפחתי, אין אושר גדול מבחינתי מאשר לראות משפחה מתאחדת, גם אם עברו 20 שנה. הכל עניין של גישה נכונה, רצון אמיתי וגם חיוך".

 

@ עו"ד ליאור פרי חזר לארץ מחופשת אב-בן מתבגר של שבוע בבודפשט. שיאה של החופשה היה הופעה של להקת הרוק כבד הגרמנית רמשטיין באיצטדיון פושקש בבירת הונגריה. כל מי שמכיר את עו"ד פרי יודע שהמוזיקה תופסת מקום עצום בחייו מאז שהיה נער בן 15 והוא לא פספס אף הופעה שהתקיימה בארץ וגם נסע להמון הופעות בחו"ל. רק בשנה שעברה ראו השניים את גרין דיי באנטוורפן, אבל עו"ד פרי טוען ששום דבר לא דמה למופע של רמשטיין. למרות שכבר כמעט 40 שנה הוא לא שומע הבי מטאל ושהוא לא יודע אפילו מילה אחת בגרמנית ולא הכיר אף שיר של הלהקה, הוא מסכם את החוויה: "היה פגז. איצטדיון מפוצץ ב-60,000 איש שהגיעו מכל הארצות הסמוכות, במה ענקית, ציוד הגברה אימתני, תאורה מטורפת והמון פירוטכניקה – כל אלה הפכו את המופע העוצמתי הזה לבלתי נתפס. חוויה מטמטמת".

 

איצטדיון פושקש לפני שהתמלא (צילום: ליאור פרי)

איצטדיון פושקש לפני ההופעה (צילום: ליאור פרי)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר