עו"ד רון ברנט באלפים (צילום: עינת ברנט)
עו"ד רון ברנט באלפים (צילום: עינת ברנט)

טראק באלפים

פורסם בתאריך: 6.8.23 08:35

@ עו"ד רון ברנט ואשתו עינת ברחו מהחום המזרח תיכוני אל הרי האלפים הצרפתיים. במשך 11 ימים הם הקיפו את המון בלאן ברגל כשהם חמושים במקלות הליכה ובתרמילי גב, וחצו גם את הגבול לשווייץ ולאיטליה.

עו"ד ברנט, קח מקל קח תרמיל?

"אתה שם תרמיל על הגב, נועל נעליים גבוהות, ובמשך 11 יום הולך 180 ק"מ באלפים הצרפתיים, האיטלקיים והשווייצריים. חלום. הכי רחוק מפה שאפשר. במשך שנים אשתי ואני עושים טראקים".

@ עו"ד חגית שרון רביב יצאה לסופשבוע רומנטי בקפריסין עם בעלה ד"ר יוחאי רביב, ולשם כך גויסו הסבים והסבתות לשמור על ארבעת הילדים – ליהי, ראם, מתן ועוז. ולמרות שבקושי הספיקו לנחות, כעת הם כבר לקחו את הילדים לסוף שבוע באילת, והפעם הם יתנו חופש לסבים וסבתות.

עו"ד שרון רביב, בטן-גב?

"לא מזמן סיימתי קורס גישור משפחה בלשכת עורכי הדין, והתחלתי לעסוק בזה נוסף לעריכת דין בתחום הנזיקין. אז החלטתי לפנק את עצמי בפגרת הקיץ".

 

עו"ד חגית שרון רביב ובעלה ד"ר יוחאי רביב-בקפריסין

עו"ד חגית שרון רביב ובעלה ד"ר יוחאי רביב-בקפריסין

 

 

@ בתחילת החופש הגדול לקחה עו"ד ליטל יצחק את ילדיה למערת אליהו הנביא, וכעת, עם פרוץ חודש אוגוסט, היא מתכננת תכנונים ופותחת יומנים. כי למרות הכל יש לנו ארץ נהדרת.

עו"ד יצחק, יש כבר סדר יום?

"בשבוע שעבר היינו באירוע של חברת החשמל שחוגגת 100 שנה, ביום שישי ביקרנו במדעטק ובשבת היינו ברמת הגולן. בסופ"ש הקרוב אנחנו נוסעים לראות את מטר המטאורים בים המלח, ומשם נמשיך לטיול במערת הנטיפים ובעין פשחה".

 

עו"ד ליטל יצחק ושני בניה

עו"ד ליטל יצחק ושני בניה

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר