עו"ד תמי אולמן בתוכנית הבוקר של ניב רסקין (צילום מתוך ערוץ 12)
עו"ד תמי אולמן בתוכנית הבוקר של ניב רסקין (צילום מתוך ערוץ 12)

מרואיינת בהפתעה

פורסם בתאריך: 20.8.23 08:51

@ הצופים האדוקים של תוכנית הבוקר של קשת בהנחייתו של ניב רסקין מכירים בוודאי את משחק הניחושים היומי "מרואיין בהפתעה". בכל בוקר בסביבות השעה 6:30 מתקשרת ההפקה לדמות ידועה, והפאנל באולפן צריך לגלות תוך פרק זמן קצוב מיהי הדמות שמעבר לקו. הפורמט אומר שהתשובות חייבות להיות רק כן ולא, וביום ראשון הצליח העיתונאי חיים לוינסון לנחש שהדמות היא עו"ד תמי אולמן.

@ אגב, משרדה של עו"ד תמי אולמן קיבל את ההכרה של חברת BDI, ולפיה הוא משרד מוביל במדינת ישראל בשלוש קטגוריות שונות – הדין המינהלי, הדין הפלילי ועבירות צווארון לבן. בפוסט בפייסבוק הודתה עו"ד אולמן לאנשי המשרד, שאלמלא הם זה לא היה קורה: "צוות המשרד שעובד איתי עשרות שנים, צוות קבוע ומיוחד שנהנה כל יום לבוא לעבודה, לעבוד, לחייך ולעשות הכל כדי שנצליח להגיע לתוצאות הטובות ביותר. התברכתי בצוות מקצוען ומקסים עם חדוות היצירה וחדוות העשייה. תודה לכולם, אוהבת אתכם, שאדי סרוג'י, יעקב שלומוביץ, שחף אולמן, עדי הדני ורותם קלדרון. כולכם יקרים לי מאוד".

 

 

@ סמנכ"לית הקריון עו"ד קרן פריד גיל ובעלה עופר הגיעו בשבת לחגיגת יום ההולדת 50 של ירון ויצנר שנערכה בווילה מבודדת בדלית אל-כרמל. ולא, היא לא נכנסה לבריכה כמו רוב החוגגים.

 

עו"ד קרן גיל פריד (צילום מתוך דף הפייסבוק שלה)

עו"ד קרן גיל פריד (צילום מתוך דף הפייסבוק שלה)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר