חבורת הרוכבים החופשיים על היאכטה (צילום: יוסי עמר צילומי נוף)
חבורת הרוכבים החופשיים על היאכטה (צילום: יוסי עמר צילומי נוף)

יאכטה במקום אופניים

פורסם בתאריך: 20.8.23 08:50

@ את הסופ"ש הלפני אחרון העבירו חברי קבוצת הרכיבה הצפונית הרוכבים החופשיים, ובהם גם עו"ד יניב לנקרי מפירמת לנקרי ושות', לא במעבה היער או במעלה ההר אלא דווקא בלב ים על יאכטה פרטית. את היאכטה השיט הסקיפר טל צ'יפרוט, והתוכנית כללה יציאה מנמל חיפה, קפיצות למים, שחייה, הרבה אוכל טוב ואלכוהול משובח, ובעיקר – שמש קופחת. בין המשתתפים זיהה המדור את מנהל מרכז שירות מזדה פורד לירן צ'יפרוט (הבן של), בעלי חברת גידולי הצפון ליאור סבו, הנווט, המורה והמחנך גל זמירי, בעלי מותג הרכיבה טו בייק אליעד טובול, היזם וההייטקיסט אורן פלשנר, יו"ר עמותת למען החיילים משה שטרית, וכמובן את עו"ד לנקרי. לא נרשמה מחלת ים. היעד הבא, אם תהיתם: קפריסין.

 

 

@ עורכי דין מאזור חיפה, בשיתוף עם קהילת עורכי הדין הארצית, נרתמו לגיוס סלי מזון לראש השנה. את הכסף הם יאספו בדרך מקורית – עורכי הדין התנדבו להרצות במגוון רחב של תחומים, וכדי לקבל קישור להשתתפות בהרצאות בזום יש לתרום 100 שקל לפחות. בסכום שיגויס יירכשו תלושי מזון שיחולקו למשפחות נזקקות, לחיילים בודדים, לקשישים, לניצולי שואה ועוד.

@ זהו, אפשר לברך על המוגמר. עו"ד אופק פוארטי קיבל בשבוע שעבר את רישיון עריכת הדין בטקס שנערך בירושלים. עו"ד פוארטי סיים לאחרונה תואר שני במשפטים באוניברסיטת חיפה וגם ההתמחות שאותה הוא עשה במשרדה של עו"ד הלן דורפמן.

 

עו"ד אופק פוארטי (צילום מתוך דף הפייסבוק שלו)

עו"ד אופק פוארטי (צילום מתוך דף הפייסבוק שלו)

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר