עו"ד טל אבריאל
עו"ד טל אבריאל

הכל נשאר במשפחה

פורסם בתאריך: 3.9.23 09:18

@ שושלת או משפחת קרדשיאן? אתם תשפטו. משרד עורכי הדין והנוטריון אבריאל נוסד בשנת 1973 על ידי עו"ד אריה אבריאל, שהוא גם שופט צבאי בדימוס בדרגת סגן אלוף בבית הדין הצבאי לערעורים, ושימש בעבר יו"ר ועדת האתיקה בלשכת עורכי הדין במחוז חיפה וחבר ועד המחוז במשך שלוש קדנציות. ההתחלה היתה במשרד קטן שהלך והתפתח עם השנים, וכיום הוא מנהל אותו ביחד עם בנו עו"ד טל אבריאל, שגם הוא שימש בעבר יו"ר ועדת האתיקה ואשר מוכר כעורך הדין של עורכי הדין. הסיבה: המשרד מעניק בין השאר שירותים מקצועיים בתחום הדין המשמעתי של עורכי דין. הקומפלקס כולל גם את משרדה של עו"ד בתיה אבריאל, שהיא אשתו של אריה ואמא של טל, המתמחה בייצוג בנקים, שאותו מנהלת עו"ד קרן אבריאל. אגב, במוצ"ש שעברה נצפו ההורים בהפגנה בזיכרון יעקב, שם בן נוסף שלהם, עו"ד גיל אבריאל, שהיה בעבר היועץ המשפטי הראשי במועצה לביטחון לאומי, נשא נאום נגד המהפכה המשפטית.

עו"ד טל אבריאל, תעשה לנו סדר. מי זו קרן אבריאל?

"קרן היא גרושתי שתחיה. אנחנו עובדים ביחד".

ומי אלו לירן ורות אבריאל?

"עו"ד רות אבריאל היא אשתי, רכזת האתיקה בלשכת עורכי הדין. אחותי לירן אבריאל היא מתווכת מקרקעין בתל אביב אבל היא גם עורכת דין, ובעלה הוא שותף במשרד גדול בתל אביב. גם אשתו של אחי גיל היא עורכת דין. אנחנו תשעה מתשעה במשפחה".

 

 

@ עו"ד קובי חתן, שמתמחה בדיני העבודה. בישר השבוע שהוא מרחיב את תחום העיסוק המשפטי שלו, שיכלול מעתה גם משפט אזרחי ומינהלי. את ההחלטה הוא קיבל לאחר שסיים בהצטיינות את לימודי התואר השני בתוכנית למשפט אזרחי ומינהלי בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת חיפה. "בעוד שדיני העבודה יישארו המיקוד העיקרי ותחום ההתמחות של משרדי, אני להוט למנף את כישוריי ואת ניסיוני כדי לספק פתרונות משפטיים מקיפים על פני תחומי עיסוק נוספים", הוא הסביר.

 

עו"ד קובי חתן (צילום מתוך דף הפייסבוק שלו)

עו"ד קובי חתן (צילום מתוך דף הפייסבוק שלו)

 

@ בשעה טובה: חברת עורכי דין של מאור עזרן פתחה את הסניף החיפאי שלה והרחיבה את הסניף הראשי בקרית אתא. החברה מונה כעת שבעה עורכי דין שכירים, ארבע מזכירות ושני מתמחים.

 

המשרד של עו"ד מאור עזרן בקרית אתא (צילום: עינת דקל)

המשרד של עו"ד מאור עזרן בקרית אתא (צילום: עינת דקל)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר