אחיה של עו"ד יפעת שקד עם השלט באקווריום בדובאי
אחיה של עו"ד יפעת שקד עם השלט באקווריום בדובאי

ההצעה והטבעת

פורסם בתאריך: 3.9.23 09:18

@ אחרי זוגיות של שנתיים וחצי, עו"ד יפעת שקד ממשרד ענבל גורביץ' קיבלה הצעת נישואים מושקעת במיוחד מבן זוגה יוסי לופטון. הזוג התעופף לחופשה בדובאי, ובמהלך ביקור באקווריום בפארק אטלנטיס, שני צוללנים התקרבו אליהם ובידיהם שלט שעליו נכתב "Ifat, will you marry me?". וכשהתברר שהצוללנים הם לא אחרים מאשר שני אחיה איתן ואייל, כרע לופטון על ברכיו ושלף את הטבעת. היא, נרגשת ודומעת, השיבה בחיוב כמובן.

עו"ד שקד, קולולו.

"הלכנו לארוחת בוקר במלון, ומשם לאקווריום שנמצא ממש ליד. המשפחה אמרה לי שהאחים שלי נמצאים באקווריום, אז חיכיתי להם, ולפתע הם שלפו את השלט מתחת לחול. התרגשתי למות".

 

עו"ד יפעת שקד מדגמנת את הטבעת

עו"ד יפעת שקד מדגמנת את הטבעת

 

 

@ עו"ד בלהה מצגר החליטה שאין כמו בארץ, ובמקום לטוס לחו"ל היא ארזה את הבעל שגיא ואת הילדים ליאם, נועם, נויה ואמי לתוך קרוון, ואת השבוע האחרון של פגרת בתי המשפט לפגרה העבירה המשפחה בנחלים ובחופים היפים ביותר שיש למדינת ישראל להציע, ובהם חורשת טל, עין חרוד וחוף בצת. וכשהכל נגמר מיהרה עו"ד מצגר להיערך לכנס דיירים.

מצגר, קום והתהלך בארץ?

"העבודה שלי במשרד היא אינטנסיבית מאוד, ולכן החלטתי לרכוש קרוון כדי לעצור מדי פעם את המירוץ, לצאת לטייל בטבע וליהנות עם ילדיי ועם בעלי מכל היופי הזה. אפילו את ההורים שלי הזמנו לישון איתנו לילה אחד, וכך הילדים זכו לבלות עם סבא וסבתא בחיק הטבע".

 

עו"ד בלהה מצגר עם בעלה וילדיה

עו"ד בלהה מצגר עם בעלה וילדיה

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר