עו"ד יריב רז (צילום: מיכה בריקמן)
עו"ד יריב רז (צילום: מיכה בריקמן)

פרגון מאייקון ריאליטי

פורסם בתאריך: 3.9.23 09:18

@ עו"ד יריב רז ממשיך בייצוג לקוחות מתוכניות הריאליטי המוכרות. לאחרונה פרסמה דנה בן ארי, יוצאת הריאליטי "אהבה חדשה", פוסט מפרגן לעו"ד רז שדואג לענייניה המשפטיים והודתה לו על הטיפול המסור: "אני רוצה להודות לבן אדם הזה. יריב הוא עורך הדין שלי כבר המון זמן ומלווה אותי בכל דבר. אתם אמנם לא יודעים, אבל אני נמצאת במשא ומתן מול אנשים שבחרו להתנהג אחרת ולא לפי החוק, ויריב מייצג אותי ונמצא שם עבורי בהכל. תודה עליך. מעבר לזה שאתה עורך דין תותח על, אתה גם תמיד שם עבורי וזה לא מובן מאליו. לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיך".

רז, הריאליטי עולה על כל דמיון?

"הפוסט של דנה היה הפתעה נעימה מאוד. אנו מייצגים לא מעט תיקים עם פרופיל תקשורתי גבוה, אבל דנה היא בהחלט אייקון – גם בטלוויזיה וגם בחיים עצמם – ואנו בהחלט גאים לעמוד לצדה ולהילחם למענה".

 

 

@ את הימים האחרונים של החופש הגדול בילה עו"ד עמירם אלקובי עם אשתו מור וארבעת ילדיהם אדל, עלמה, דריה ואימרי ישראל בחופשה מהסרטים במלון הרודס פאלאס באילת. בדרך הם עצרו במצפה רמון, כי אין כמו טיול בארץ הקודש.

 

עו"ד עמירם אלקובי והילדים במצפה רמון (צילום: מור אלקובי)

עו"ד עמירם אלקובי והילדים במצפה רמון (צילום: מור אלקובי)

 

@ הידעתם? אם אושרי לנקרי לא היה עורך דין, הוא היה ביולוג ימי. יכול להיות שבעלי החיים הימיים הפסידו ביולוג, אבל מי שהרוויח אלו לקוחותיו. לנקרי הוא בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת חיפה, מרצה במכללות שונות, את שעות הפנאי הוא מקדיש לבילוי עם שלושת ילדיו בטיולים בחיק הטבע, ופעם בשבוע הוא מגיש תוכנית בדיני עבודה ברדיו קול נשר.

 

עו"ד אושרי לנקרי (צילום מתוך דף הפייסבוק שלו)

עו"ד אושרי לנקרי (צילום מתוך דף הפייסבוק שלו)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר